TeamFRAGNation is back ! - Bad Company 2 Clan !

Medlem

Om det finns fler intresserade här så kontakta oss bara


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

4 Dagar kvar till BC2 Retail och en av dom skönaste spelen som någonsin gjorts av svenska spelutvecklare.

Ni som är intresserad av en ganska skillad klan men ändå med sköna medlemmar och dedikerade folk som alltid hjälper till för att få TeamFRAGNation att rulla vidare. Tycker ni detta låter intressant? Tveka inte då FFS!

Ansök till en av Sveriges hetaste klaner med den bästa klan atmosfären!

TeamFRAGNation - We are just FRAGTASTIC!

www.TeamFRAGNation.net

Vi hörs och syns on the Battlefield !

dizzid1a. Out !


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Det låter ju skoj det där. Har lirat en hel del BFBC2-beta och kan stolt säga att jag i regel brukar snatta topscore. Vore fint att ha lite vettiga människor i sin squad, så jag slänger iväg en application!

Medlem
Skrivet av gonsalez:

Det låter ju skoj det där. Har lirat en hel del BFBC2-beta och kan stolt säga att jag i regel brukar snatta topscore. Vore fint att ha lite vettiga människor i sin squad, så jag slänger iväg en application!

Har ni någon irckanal? Mitt BFBC2-nick är cookamunga.

Regga dig på sidan gonzales och gör en apply på forumet så löser vi resten


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Alright, slängde iväg en application under "Join us" så länge. Forumet verkar inte riktigt fungera? "Query failed!" :/

edit: Går lite bättre nu.
edit2: Sådär då.

Medlem

Härlich !

Fler intresserade? 3 dagar kvar


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Japp jag är sugen om där e plats? =D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Jag har även lust att gå med i TeamFragnation. Jag har tidigare klan erfarenheter från Halo 3 och planerar att vara mycket seriös inför BFBC2, Men då undrar jag om man behöver applya eller bara ta kontakt med ledarna för att komma med?

Dessutom: hur ofta och hur seriöst blir spelandet? Ganska intressant och veta Har dessutom spelat ganska mycket av betan tidigare. Har senaste ventrilo osv. Mail om du behöver ta kontakt vid mig: Carl.W.Dencker@gmail.com. Over and out

PS: jag applyade och hoppas på att komma med! BFBC2 kommer bli riktigt nice.

Medlem

Ta kontakt med ledaren lär inte vara så svårt eftersom det är jag

Kul att ni är intresserade, Vi kommer som sagt att vara en medel seriös klan i BC2, Vi kommer spela för att verkligen försöka vinna men vi kommer inte vara så seriösa att vi kickar folk för dom inte är top fraggers på en pcw, Vi vill att nivån ska vara seriös men ändå avslappnad för alla ska trivas bäst.

www.TeamFRAGnation.net

Regga er på sidan, Gå på Forum, Applya för BC2 så kommer ni in på våran vent och där går vi vidare med information av vad som kommer ske under dom kommande dagarna och diverse andra saker osv.

// dizzid1a.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

JO, jag gick in och applyade i en form ( dock inte på forumet) på hemsidan: http://www.teamfragnation.net/index.php?site=joinus

Dock verkade det inte vara så aktivt, så jag reggade istället och postade min apply. Hoppas alla är taggade inför torsdag!

Medlem

I morgon smäller det gubbs & girls !

Visa erat intresse för en sjukt trevlig clan och var med oss och lira i morgon !

www.TeamFRAGNation.net

Cus we are FRAGTASTIC!

//dizzid1a.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem
Skrivet av dizzid1a.:

Cus we are FRAGTASTIC!

//dizzid1a.

Haha made me lol

Medlem

Tjenare! Jag startade en ny tråd här på Fz.se där jag var sugen på att starta en BC2 Klan och spela lite sådär halv-seriöst som ni verkar göra Sedan var det en som svarade att ni hade en klan som sökte medlemmar så då vart jag sugen som f*n Iallafall så köpte jag BC2 på releasen och lirat satan sedan det kom! Diggar det skarpt redan nu och vet att jag kommer fortsätta att gibba loss :')

Eh, jag har varit med i massa olika klaner, men mestadels i Call of Duty. allt ifrån CoD: UO till CoD:MW2 Headset är prio, så självklart har jag ett! (micen fungerar klockish) Men till mig som person då till slut, eh jag är en väldigt positiv lirare som gillar att bara sitta vid datorn och slappa med ett par polers på ventrilo och gejma loss, snacka gött och bara vara allmänt jävla trevlig. Utanför datorn så har jag sportat, men lagt ner med allt, har fan inte tid med skiten. Endel intressen är la datorn såklart, men även bilar, musik [playin' drums], tanter, och sommar ;'D Nu får det fan vara nog, skrivit som fan!

Har'de Gött! / Gurra


signatur

- | d'e göttsnack | -

Inaktiv

Det här låter underbart. Jag är helt klart sugen.

/Mvh Tobias.

Medlem

Slängde in en apply via Join us knappen men jag får för mig att det kan vara fel?

Medlem
Skrivet av HeggZor:

Slängde in en apply via Join us knappen men jag får för mig att det kan vara fel?

Alla Apply's måste göras via forumet, För att kunna se forumet måste du vara reggad på sidan..

Som jag skrev i den första posten i denna tråden så ska dom som är intresserade skriva i forumet,

Join us är urfunktion för tillfället och kommer att vara för ett bra tag till är jag rädd.

Clan leader @ TeamFRAGNation.net

//dizzid1a.


signatur

dizzid1a. Say What?

Inaktiv

Bad er om en PCW för ett par dagar sen i eran gästbok och även här en gång i vår tråd för över en vecka sen, fan att ni ska vara så sega.. Annars hade vi ju hunnit möta varandra innan nästa söndag då matchvecka 1 börjar i ESL, där er första match är emot oss! Väl mött!

Medlem

Väldigt intresserad har mic, alla jag känner tycker jag är ganska rolig och social, jag kan spela mycket, är grymt skillad på alla spel!!!! nah men jag är väl okej adda mig på steam eller nåt? jag venne hur man gör lol mitt steam ID är iallafall th3killa123 min MSN är lolimontheinternet@hotmail.com och mitt namn i BC2 är Tehkillla

EDIT: Jag har mic också heh

Medlem

Ah jag har reggat mig och allting men inget händer är tilloch med inne på eran vent men de är alldrig någon där....


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Phireman:

Bad er om en PCW för ett par dagar sen i eran gästbok och även här en gång i vår tråd för över en vecka sen, fan att ni ska vara så sega.. Annars hade vi ju hunnit möta varandra innan nästa söndag då matchvecka 1 börjar i ESL, där er första match är emot oss! Väl mött!

Är det då så, kan man ju adda msn och sådant som går direkt till personen. Ingen av oss är på FZ,s forum dagligen.

mr_andersson@live.se

Så kan vi fixa ;P

Nu är det lite sent, tänker inte låta motståndarlaget se våra taktiker innan det är dags

Vi ses på var sin sida slagfältet nästa vecka! Förresten, PCW på 8v8 är riktigt kul.

Phireman - Spelledare/Mod @ www.deadbeat.se

Inaktiv

Skulle gärna få kontakt med nån här i klanen ANG eran WO mot oss i ESL turneringen. Kom in på vårat forum asap eller ge andra instruktioner är ni snälla

Phireman - Spelledare/Mod @ www.Deadbeat.se

Inaktiv

Jag har letat efter en klan nu ett tag och jag är gärna med!

erik_rusu@hotmail.com

eller ska jag till den länken, Deadbeat.com för att joina?

Inaktiv

Ok, FZ. Verkar som TeamFRAGNation har lagt ned. Deras hemsida går inte att nå, de har lämnat WO på alla turneringsmatcher och flertalet av deras spelare har ansökt på annat håll.

Så, letar ni klan här på FZ finns (vad jag vet) just nu Potatoesquad för er casuals och Deadbeat.se för er tävlingsinriktade.

Medlem

Mjo dizzarna la helt enkelt av... Dedikerad... Tveksamt...

12
Skriv svar