Kriga Red Orchestra 2 gratis i helgen

Robot
Kriga Red Orchestra 2 gratis i helgen

Vill du ha dina actionspel arkadbefriade är Stalingrad det enda rätta. Kör WW2-simulatorn gratis fram till söndag kväll.

#red-orchestra-2


Inaktiv
Kriga Red Orchestra 2 gratis i helgen

tröttnade på spelet så fort jag insåg att man kan stänga av supression-effekterna(vilket hela spelet kretsar runt) i ini-filen .. sånt borde va hårdkodat

Medlem

Snygg länk Tompa ;p

Gillar man inte FPS så är även Civilization 5 gratis i helgen

Medlem

Körde nyss ett par rundor, den där 5.3GB patchen gjorde det hela mycket stabilare

Medlem

Körde några rundor igår jag med men ingen server körde den nya banan. Stabiliteten var bättre, kan jag hålla med om.


signatur

cags

Medlem

Att provlira detta rekommenderas varmt till alla!

Redaktör
Skrivet av Steffe@Swec:

Snygg länk Tompa ;p)

Det är fredag och 25 grader varmt - utifrån det tycker jag att jag gjorde ett bra jobb.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Steffe@Swec:

Snygg länk Tompa ;p)

Det är fredag och 25 grader varmt - utifrån det tycker jag att jag gjorde ett bra jobb.

Tur att jag hade huvudet på skaft i den kalla 24 gradiga luften då

Redaktör
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Steffe@Swec:

Snygg länk Tompa ;p)

Det är fredag och 25 grader varmt - utifrån det tycker jag att jag gjorde ett bra jobb.

Tur att jag hade huvudet på skaft i den kalla 24 gradiga luften då

I sanning!


signatur
Medlem
Skrivet av Friberg:

Körde nyss ett par rundor, den där 5.3GB patchen gjorde det hela mycket stabilare

När släpptes en så stor patch? Det var ett bra tag sedan jag körde RO2 pga hur instabilt det var

Medlem

Som en gammal Red orchestra 1 veteran så känns classic mode exakt som Ro2 skulle varigt.

Är helt perfekt nu iaf spelkännslan.

Jag bad om pengarna tillbaka under betan förra året och inte ångrat det alls men nu blir det garanterat ett köp för 9euro.

synd bara det saknas fler nya kartor men annars ett toppenspel.

Galen spelvärlden blivigt när man kan gå från top 1 bästa fps spelen Ro1 till call of orchestra 2 och tro att man ska behålla sina spelare , gaah

Medlem

När menar ni att man kan test-spela det gratis? Inte nu i alla fall...

Edit: Ctrl F5 löste det hela konstigt nog...

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Friberg:

Körde nyss ett par rundor, den där 5.3GB patchen gjorde det hela mycket stabilare

När släpptes en så stor patch? Det var ett bra tag sedan jag körde RO2 pga hur instabilt det var

Släpptes under natten.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

När menar ni att man kan test-spela det gratis? Inte nu i alla fall...

Edit: Ctrl F5 löste det hela konstigt nog...

Ah jag satt uppe nästan till 0300 och jag fick stänga av Steam och slå på det då fanns det i min lista konstigt nog.

Hade nog kunnat sova i normal tid om jag provat starta om det ha.

Hoppas det blir fler spelare då det nu är mer än spelbart

ELF
Medlem

Skall testas


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Avgudade RO1 så självklart bokade jag RO2 i hopp om att det skulle vara minst lika bra om inte bättre.

Men oj så fel jag hade det jag fick var ett P2P alfa test och jag spelade det bara i ca 5 timmar innan jag fick nog.

Nu testade jag spelet igen och kan säga att om spelet hade varit i samma skick när de släppte det så skulle jag inte blivit besviken, jag hoppas att spelare kommer tillbaka och nya köper det så att man kan hitta folk att spela mot 24/7.


signatur

I got a Goldenshower.

Håller på och laddar ned. Köpte fullversionen för 40:- på en Elgiganten-rea. Trevligt med GOTY.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Gonathay:

Avgudade RO1 så självklart bokade jag RO2 i hopp om att det skulle vara minst lika bra om inte bättre.

Men oj så fel jag hade det jag fick var ett P2P alfa test och jag spelade det bara i ca 5 timmar innan jag fick nog.

Nu testade jag spelet igen och kan säga att om spelet hade varit i samma skick när de släppte det så skulle jag inte blivit besviken, jag hoppas att spelare kommer tillbaka och nya köper det så att man kan hitta folk att spela mot 24/7.

Håller absolut med om det. Orginal releasen av Ro2 är nog största spelbesvikelsen som hänt mig . Svårt att beskriva med ord hur "arg" och besviken jag var.

Nu är det som det ska vara och helt , helt underbart. Men tvivlar det kommer nog många spelare. Iaf hitils ganska dött.

Medlem

Blir väl att natt testa då det är svalare. Nu i värmen vill man vara ute..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Spelet har varit bra en längre period nu.Classic mode kunde jag dock varit utan.Att känna sej som en halvblind 80-åring med Parkinson är inte riktigt min melodi när det kommer till fps.

Däremot är realism mode helt underbart!.Synd att Tripwire slösade bort så mycket arbete på Classic,tid som de skulle lagt ned på fler maps och fordon.

Hursomhelst så skulle alla fps älskare testa spelet då det slår BF3 och Cod med hästlängder.


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Någon annan än jag som får message need steam to run game när man startar upp testade att ladda ner det igen men funkar fortfarande inte vad ska jag göra?...................

Skrivet av Zippy:

Någon annan än jag som får message need steam to run game när man startar upp testade att ladda ner det igen men funkar fortfarande inte vad ska jag göra?...................

Du behöver installera STEAM, den använder sig av Steamworks om jag inte minns fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Salami:

Som en gammal Red orchestra 1 veteran så känns classic mode exakt som Ro2 skulle varigt.

Är helt perfekt nu iaf spelkännslan.

Jag bad om pengarna tillbaka under betan förra året och inte ångrat det alls men nu blir det garanterat ett köp för 9euro.

synd bara det saknas fler nya kartor men annars ett toppenspel.

Galen spelvärlden blivit när man kan gå från top 1 bästa fps spelen Ro1 till call of orchestra 2 och tro att man ska behålla sina spelare , gaah

Att folk ens orkar be om pengarna tillbaka för spel är fan helt otroligt.. Håller med dig om att RO2 hade problem som fan och att RO1 var guld men slutar aldrig fascineras av sånt beteende, känns så amerikansk både att hyra spel och begära stålarna tillbaka

Att inte stödja spelutvecklare som TWI är att skjuta nackskott på sig själv om man vill ha bättre spel, bättre o gnälla på IW,DICE som inte vågar ett skit eller bryr sig det minsta.

Problemet med TWI var precis som de nämnde att de ville för mycket för snabbt, de påbörjade arbete på de flesta fronter mod tools, dedis, mods innan spelsläpp, webgui m.m tillskillnad från de stora utvecklarna som inte vågar ett dugg utan kör på de säkra korten & mainstream spelarna.

Medlem

Köpte spelet direkt när det kom och kan säga att när det väl funkade så var det så jävla roligt! Tyvärr funkade det nästan inte alls, enorma connection problem, fps drops och mycket annat De släppte som de flesta andra utvecklarna gör idag en riktigt taskig Beta :/

Har inte spelat det sen dess, flopp!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av dotque:

Köpte spelet direkt när det kom och kan säga att när det väl funkade så var det så jävla roligt! Tyvärr funkade det nästan inte alls, enorma connection problem, fps drops och mycket annat De släppte som de flesta andra utvecklarna gör idag en riktigt taskig Beta :/

Har inte spelat det sen dess, flopp!

Testa det igen.

Medlem

Ärligt talat såg jag ingen förbättring från hur det var förut. Tyckte det inte var så dåligt då som folk säger. Det fungerade bra. Problemet då, precis som nu, är att alla banor är skittråkiga. Det finns knappt några bakvägar att gå, bara massa öppna fält med vrak på, så hela spelet går ut på att ligga på en plats, vänta tills någon försöker göra något, och skjuta på den lilla pixeln som är en gubbe 200m bort. Sen har de level-progression, men det tar sån sjukt lång tid att gå upp levels, och belöningarna man får är minimala, så det känns inte motiverande att spela helt enkelt. Det är ganska snyggt och ganska polerat. Det är bara inte kul nog. Jag återgår till Tribes: Ascend och DayZ.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ärligt talat såg jag ingen förbättring från hur det var förut. Tyckte det inte var så dåligt då som folk säger. Det fungerade bra. Problemet då, precis som nu, är att alla banor är skittråkiga. Det finns knappt några bakvägar att gå, bara massa öppna fält med vrak på, så hela spelet går ut på att ligga på en plats, vänta tills någon försöker göra något, och skjuta på den lilla pixeln som är en gubbe 200m bort. Sen har de level-progression, men det tar sån sjukt lång tid att gå upp levels, och belöningarna man får är minimala, så det känns inte motiverande att spela helt enkelt. Det är ganska snyggt och ganska polerat. Det är bara inte kul nog. Jag återgår till Tribes: Ascend och DayZ.

Är nog inte din typ av spel då för det är just så du beskriver det som gör spelet roligt och verkligt. Banorna blir roliga om du spelar som spelet ska spelas. Det handlar om att avancera framåt och ta sektioner, försök sträva hela tiden efter det du ska göra, på vägen dit dödar du allt som står i din väg, använd granater, hip shots och teamplay. Teamplay är inte så svårt, följ bara efter dina lagkamrater, om en blir skjuten så har du oftast chans och döda den som skjöt han.

Jag rekomenderar att spela på Ryska servrar. Mer motivation och mognad. Riktigt häftig upplevelse.

Medlem

Många duktiga spelare online och inte helt lätt att vara ny i detta spel. Shit va däng ja fick i början. Men allt flöt otroligt bra på servrar och i spelet. Men svårt att se Fi ofta fick mest sitta och vänta tills de rusade innan man såg FI i byggnaderna.
Men inget köp för min del då man blivit bortskämd av bättre vapen hantering i dagens spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Kört ett par gånger nu. Körde den gamla versionen och minns den som en helt ok soldatsim.
Nu några år senare när man kommer från moderna spel såsom t.ex BF3 och Black Ops så känns det här lite stelt. Jag kom aldrig överens med styrningen av gubben. Känns lite knöligt på något sätt.
Inte alls lika smidigt som nyss nämda spel.
Det kanske ska vara så här men det tilltalade inte mig riktigt.
Sen fanns det väl en del småbuggar men de jobbar säkert på det.

Vi får väl se i framtiden vad det kan bli av det här.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Kört ett par gånger nu. Körde den gamla versionen och minns den som en helt ok soldatsim.
Nu några år senare när man kommer från moderna spel såsom t.ex BF3 och Black Ops så känns det här lite stelt. Jag kom aldrig överens med styrningen av gubben. Känns lite knöligt på något sätt.
Inte alls lika smidigt som nyss nämda spel.
Det kanske ska vara så här men det tilltalade inte mig riktigt.
Sen fanns det väl en del småbuggar men de jobbar säkert på det.

Vi får väl se i framtiden vad det kan bli av det här.

Om inte jag minns helt fel så är väl ändå styrningen mer åt quake-hållet i RO2 jämfört med BF där man faktiskt är helt jävla handikappad?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar