BattelField 2. Ingen cd-key. dock reggad användare.

Inaktiv
BattelField 2. Ingen cd-key. dock reggad användare.

Goddag kära krigare!
Satt och funderade på att lira bf2 igår, laddade hem bf2, men måste ju ha cd-key!:evil: men går det att enbart att ladda ner en client och logga in ? har ju ett bf2 konto sen tidigare, men är inte så insatt i teknikens värld.
MvH Mattias

Medlem

Goddag major!
Se nedanstående angående cd-key.
Med patchen har jag annan erfarenhet av långsam nedladdning och buggade i installationen så detta tog mer än 10minuter för mig...

Medlem

Du måste ha en giltig cd-key för att kunna spela online. Ditt bf2-konto (din specifika soldat) är INTE bunden till en viss cd-key, utan du kan logga in på vilken dator som helst med bf2 installerat, men spelet måste vara installerat med en giltig cd-key för att kunna spela online. Patcha tar typ 10 minuter, 1.41 och sedan 1.50.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

ok? jag laddade hem en iso fil och bara letade upp en cd-key, sen loggade jag in på mitt konto det fungerade perfect har lirat nu ett tag, men har ej patchat upp spelet. men hur kunnde jag lira på multiplayer på internet ? med mitt konto ? förlåt att jag inte är så insatt i bf2

Medlem

Alltså: Att ladda ner spelet fungerar att spela verison 1.0, men om du crackat spelet kommer troligtvis inte patcherna att fungera. Och för att EFTER PATCHNING kunna spela online, måste du ha en legal cd-key, annars kommer du inte kunna spela online.

För att ha senaste versionen av bf2 ska du först patcha spelet med 1.41patchen, sedan med 1.50 patchen, annars kommer du heller inte kunna spela online.

Så: Fixa en giltig cd-key (bästa sättet är väl att köpa spelet) patcha med 1.41, och sedan 1.50.

har du crackat spelet måste du nog installera om för att patcherna ska fungera.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Spelet kostar nästan inget nu, så kila ner och köp det, det är VÄL värd sitt pris.

Inaktiv

daskedennis hade rätt! tackar så mycket, ska iväg och köpa spelet idag!
MvH Mattias

Medlem

glhf


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar