Extremt konstruktiv kritik.

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:

...Inferno: Svårt och samma problem som i hell, nightmare och normal.

Verkligen inte, Nepalhems valor x5 + lite fina magic find items så regnar det rares och om du har tur legendary.

Det är på inferno spelet börjar. Håller dock med om att normal och nightmare är för lätta. Hell och inferno är riktigt kul imo.

Ja, den procentuella ökningen av magic och goldfind ökar ju avsevärt med Naphalems valor/stack. Har fått massvis med olika rares, men snart möter jag på diablo i inferno och alla items jag hittills har fått (både gula och blåa) är fortfarande 10 lvls under mig.

Inferno känns iaf som diablo (rent svårighetsmässigt.

Är du level 70? För jag hittar 60 items på act 1 och 2. :S

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:

...Inferno: Svårt och samma problem som i hell, nightmare och normal.

Verkligen inte, Nepalhems valor x5 + lite fina magic find items så regnar det rares och om du har tur legendary.

Det är på inferno spelet börjar. Håller dock med om att normal och nightmare är för lätta. Hell och inferno är riktigt kul imo.

Ja, den procentuella ökningen av magic och goldfind ökar ju avsevärt med Naphalems valor/stack. Har fått massvis med olika rares, men snart möter jag på diablo i inferno och alla items jag hittills har fått (både gula och blåa) är fortfarande 10 lvls under mig.

Inferno känns iaf som diablo (rent svårighetsmässigt.

Är du level 70? För jag hittar 60 items på act 1 och 2. :S

Nej. Det kan hända att jag inte har fått några ännu. Men borde inte lvl 60 items ha kommit vid det här laget? Jag vet inte.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Saknar också hur man kunde rätt ofta hitta spännande unique items i diablo 2. tom på normal act 1.
Det gjorde så att levelingen kände unik för man visste aldrig vad som skulle hända.
I diablo 3 så har jag inte hittat ett ända legendary item och av att dömma från dom jag har sett på AH så är de ytterst oimponerande.

Tacka vet jag D2 uniques med alla intressanta bonusar. Pompeii's wrath som har en % att dra upp ett vulkanutbrott och kukoshakukuk(ja den heter något i den stilen) pilbågen som sköt fireballs.
Det kändes unikt, av att dömma av det jag sett på AH i D3 så ser legendary items rätt tråkiga ut.

Är själv också väldigt besviken på de unika items som jag fått och de jag kollat i AH.

Stone of jordan(item lvl 60) tex. ger ju massa random stats, inga av de ringarna jag såg i AH hade samma stats. Vissa var sämre än blåa drops jag hittat på low level.

Hoppas dom löser det med patchar, unika items ska ha unika stats som inte ska finnas på rares eller blåa items.

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:

...Inferno: Svårt och samma problem som i hell, nightmare och normal.

Verkligen inte, Nepalhems valor x5 + lite fina magic find items så regnar det rares och om du har tur legendary.

Det är på inferno spelet börjar. Håller dock med om att normal och nightmare är för lätta. Hell och inferno är riktigt kul imo.

Ja, den procentuella ökningen av magic och goldfind ökar ju avsevärt med Naphalems valor/stack. Har fått massvis med olika rares, men snart möter jag på diablo i inferno och alla items jag hittills har fått (både gula och blåa) är fortfarande 10 lvls under mig.

Inferno känns iaf som diablo (rent svårighetsmässigt.

Är du level 70? För jag hittar 60 items på act 1 och 2. :S

Nej. Det kan hända att jag inte har fått några ännu. Men borde inte lvl 60 items ha kommit vid det här laget? Jag vet inte.

Ja, om du är i Act 4 inferno så bör du ju lätt ha hittat lvl 60 items eftersom jag finner dessa i act 1 och 2.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av magma:

...Inferno: Svårt och samma problem som i hell, nightmare och normal.

Verkligen inte, Nepalhems valor x5 + lite fina magic find items så regnar det rares och om du har tur legendary.

Det är på inferno spelet börjar. Håller dock med om att normal och nightmare är för lätta. Hell och inferno är riktigt kul imo.

Ja, den procentuella ökningen av magic och goldfind ökar ju avsevärt med Naphalems valor/stack. Har fått massvis med olika rares, men snart möter jag på diablo i inferno och alla items jag hittills har fått (både gula och blåa) är fortfarande 10 lvls under mig.

Inferno känns iaf som diablo (rent svårighetsmässigt.

Är du level 70? För jag hittar 60 items på act 1 och 2. :S

Nej. Det kan hända att jag inte har fått några ännu. Men borde inte lvl 60 items ha kommit vid det här laget? Jag vet inte.

Ja, om du är i Act 4 inferno så bör du ju lätt ha hittat lvl 60 items eftersom jag finner dessa i act 1 och 2.

Mycket märkligt. Kan vara en bugg. Funderar på att ominstallera och se om det hjälper.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Hade det inte varit bättre av Blizzard att kalla det något annat än "Diablo III", om man uppenbarligen har ändrat på så många saker som fansen gillade med "Diablo II", kan man undra hur de tänkte. Antagligen tyckte de att det var viktigare att hitta nya spelare än att klappa de gamla på ryggen. Den som inte har något att jämföra med (den som inte spelat de första spelen), är nog mildare i sin kritik.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu har jag inte spelat spelet, men personligen tycker jag inte att de andra svårighetsgraderna som är svårare är en bra ursäkt för att acceptera att normal är för lätt. Personligen skulle jag aldrig orkar spela igenom spelet en gång till, då hade jag hellre fått välja från början hur svårt spelet skall vara för mig. Hur stolt känner man sig när man pucklat på Diablo utan att behövt hela sig? För att sen vara tvungen att spela igenom allting igen bara för att få in den rätta känslan vid ett särkskilt tillfälle......


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Japp håller med Apan. Första upplevelsen av spelet blir ju som sagt på normal och när allt är sååååå lätt så sugs man aldrig riktigt in världen. När saker är för lätt så försvinner all spänning och man bara springer igenom allt motstånd.
Även Nightmare är lätt, speciellt när man handlar på AH. Köpte lite gear till min munk för total 100g, dvs inte alls mycket pengar och då dubblade jag min dps, HP och Life per hit.
Jag kunde kötta ihjäl diablo på nightmare utan en ända heal eller potion. Jag undvek inte ens hans benfängelsen och höll bara in högermusknapp hela tiden.

Nu på Hell börjar det äntligen hända saker och saker har blivit svårare. Men det känns så skumt balancerat. Mobsen och de större bossarna är inte alls svåra. Det är ändast Eliter och Champion monster som är den riktiga utmaningen.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Nu på Hell börjar det äntligen hända saker och saker har blivit svårare. Men det känns så skumt balancerat. Mobsen och de större bossarna är inte alls svåra. Det är ändast Eliter och Champion monster som är den riktiga utmaningen.

Ja, precis. Bossarna känns bara som vita mobs fast med 10000 hp mer och lite andra attacker.
Första bossen i inferno är hur enkel som helst bara man lär sig hans attackmönster för det är i själva verket elden som stiger upp som gör det mesta av skadan (vilket är ganska lamt).

Ja, blåa och gula ger den riktiga utmaningen, men känns helt obalanserade. Ungefär som de nya hjältarna i lol. Har provat både armor och resistans items mot gula resp blåa mobs, men verkar inte ge särskilt mycket effekt. Diablo klarade jag utan att ta EN enda potion på hell, med barbaren... vilket säger en hel del som hur förenklat d3 har blivit.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Bosstriderna är så sjukt ospännande. Jag är på Hell och det ända som är svårt är vissa eliter och champions.
Bossarna i sig är mesar, som mest bara tar tid att döda.
Inte nog med det är ju inte kul alls att slåss mot dem när man vet att de bara droppar skit. Hur kan dom ha gjort så att efter normal tappar de tom mindre bra föremål?
Genom hela nightmare så hitta jag i regel 2-3 blå föremål från alla act bossarna. Snålt som bara den.

Saknar också hur man kunde rätt ofta hitta spännande unique items i diablo 2. tom på normal act 1.
Det gjorde så att levelingen kände unik för man visste aldrig vad som skulle hända.
I diablo 3 så har jag inte hittat ett ända legendary item och av att dömma från dom jag har sett på AH så är de ytterst oimponerande.

Tacka vet jag D2 uniques med alla intressanta bonusar. Pompeii's wrath som har en % att dra upp ett vulkanutbrott och kukoshakukuk(ja den heter något i den stilen) pilbågen som sköt fireballs.
Det kändes unikt, av att dömma av det jag sett på AH i D3 så ser legendary items rätt tråkiga ut.

Framför allt så kunde man ju hitta SET ITEMS tidigt. Det gjorde det kul att köra Normal, då man hittade grymma items (som var grymma just för ens låga level då). Fanns ju nått set man kunde knåpa ihop i början som bestod av tre delar bara, så man inte behövde hinna växa ifrån det innan det blev sopigt. Jag minns att det var massa häftiga setitems som gav olika smaskiga bonusar. Det var kul med items som gav en extrem stat, men som kanske inte var jättebra annars, typ dojjor som gav skitfet run speed, eller nån dolk med skithög attackspeed. Dessutom så kunde man ju hitta VITA items (dvs de med vit text) i D2 som faktiskt var bra. Typ när man började på Hell så kunde man ju hitta vita armors som man faktiskt använde just för att dom hade mycket högre armor rating än det man hade på sig. Sen var det kul att hitta häftiga armors eller vapen som var Superior, som man sen imbuade. Det hade ju varit spännande om man t.ex använde ett "base item" när man craftade, så man behöver hitta ett superior item som man sedan lägger på lite random stats på med sin crafting.

Kan hålla på rätt länge så här, känns som om det är hur mycket som helst som saknas i D3. :'(

Medlem

Amen to that FL3JM.

Själv saknar jag även runorden. En witch doctor med en perfect "bramble". En barbarian med "enigma". "Hoto" för wizard osv. Att jaga sig sönder och samman för den perfekta 3-socket armorn som behövs för det ordet du är ute efter. Det ger mer liv åt spelet. Vi är ändå på jakt efter gear så varför inte runor och runord?

Inget mer att tillföra för tillfället men en sak har dom i alla fall lyckats med och det är Act 1 och dess miljö. Det visuella är i riktig diablo-anda nere i katakomberna. Musiken/ljuden är dock inte lika fängslande som innan.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Spelet i sig har inte förtjänat de försäljnings siffrorna det fått. Diablo 3 rider på två tunga namn, Blizzard och Diablo, men dessa har båda tappat sitt upphöjda värde nu. Blizzard kan inte leva vidare på att skapa mediokra spel där det enda mer värdet ligger i att jaga 'gear' i en evig ond linjär metod.

Personligen tror jag att RMAH inte slutar här utan det är en 'beta test' inför deras nya mmo Titan. De kommer försöka med alla taktiker att få folk att börja använda fanskapet mer och mer så när de väl annonserar ut RMAH till Titan så blir det inte ett lika stort ramaskri. Blizzard har blivit för stora och för giriga för sitt eget bästa. De skulle inte gått ihop med Activision och istället utvecklat spel för gejmandets skull, inte för att få mer pengar i plånboken.

Medlem

När jag loggade in igår såg jag att mitt konto blivit hackat. Kan informera också om att jag har:
1) Bytt lösenord en gång i veckan.
2) Använt authentiator.
3) Aldrig joinat public games eller chattar.

Har kontaktat supporten och kommer få mitt konto återställt. Får se hur lång tid det tar bara...

Första gången man blivit hackad. Detta är ett bevis på att authenticator inte ens hjälper. Hackare ligger oftast ett steg före och det borde Blizzard veta i vid det här laget.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

När jag loggade in igår såg jag att mitt konto blivit hackat. Kan informera också om att jag har:
1) Bytt lösenord en gång i veckan.
2) Använt authentiator.
3) Aldrig joinat public games eller chattar.

Har kontaktat supporten och kommer få mitt konto återställt. Får se hur lång tid det tar bara...

Första gången man blivit hackad. Detta är ett bevis på att authenticator inte ens hjälper. Hackare ligger oftast ett steg före och det borde Blizzard veta i vid det här laget.

Det är en extremt stor mängd människor som blivit hackade och skaran blir större för varje dag som går. Blizzard uppger att felet inte är på deras sida men det tror jag inte på. Det är för många som blivt hackade. Många (Blizz fanbois) skulle säkert säga att du ljuger, men jag tror inte det. Mycket tråkigt... hoppas du får en bra rollback. Egentligen bör du be om pengarna tillbaka för både authenticatorn och Diablo 3.

Medlem

Ta allt bra från D3, sätt ihop med allt bra från D2, få det perfekta spelet..

Gillar health orbes, att du har mer än bara vänster och högerklick som skill (även om de va lätta att byta)
sen bara grejen att trycka W så du byter vapen automatiskt... gå ifrån tank till high dps.. eller från melee till range..

Många gillade att vara bowadin, eller melee amazon <3

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Ta allt bra från D3, sätt ihop med allt bra från D2, få det perfekta spelet..

Gillar health orbes, att du har mer än bara vänster och högerklick som skill (även om de va lätta att byta)
sen bara grejen att trycka W så du byter vapen automatiskt... gå ifrån tank till high dps.. eller från melee till range..

Många gillade att vara bowadin, eller melee amazon <3

Jag hatar health orbs då det ger utrymme för chans. Varför gillar du det?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Healthorbs är menat att hjälpa melee klasser eftersom att de hela tiden måste gå in och ta massa stryk.
Dock så kan jag inte säga att det hjälper speciellt mycket, dom borde istället balancerat det på ett bättre sätt så att det fanns flera fördelar för melee klasser.

Just nu på Hell är det främst vi med melee som får lida pga alla eliter och champions. Gå in i närstid mot tre champions med "Firechains", "Arcane Enchantment" och "molten" är mycket mycket smärtsamt.
De flesta farliga abilities är just mot närstidsklasser, De ända avstånds klasser behöver oroa sig för är "Mortar" och ibland "vortex" och "extra fast".

Från vad jag har hört är det betydligt svårare för melee klasser på Inferno och kräver betydligt bättre utrustning om man äns ska klara sig. Jag hade gärna sett att healtorbs försvann ifall melee klasserna fick något annat som hjälpte dem.

Medlem
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Ztreek:

Ta allt bra från D3, sätt ihop med allt bra från D2, få det perfekta spelet..

Gillar health orbes, att du har mer än bara vänster och högerklick som skill (även om de va lätta att byta)
sen bara grejen att trycka W så du byter vapen automatiskt... gå ifrån tank till high dps.. eller från melee till range..

Många gillade att vara bowadin, eller melee amazon <3

Jag hatar health orbs då det ger utrymme för chans. Varför gillar du det?

Potioner är bättre menar du? ha hela väskan full med rosa potioner så vinner du utan att ens försöka.

______
Är på Inferno act 2 nu, än så länge har spelet inte riktigt gett mig ett bra motstånd, spelet är hur lätt som helst om man bortser ifrån champions som har för bra skill kombination.. ångrar mitt köp lite.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Ztreek:

Ta allt bra från D3, sätt ihop med allt bra från D2, få det perfekta spelet..

Gillar health orbes, att du har mer än bara vänster och högerklick som skill (även om de va lätta att byta)
sen bara grejen att trycka W så du byter vapen automatiskt... gå ifrån tank till high dps.. eller från melee till range..

Många gillade att vara bowadin, eller melee amazon <3

Jag hatar health orbs då det ger utrymme för chans. Varför gillar du det?

Potioner är bättre menar du? ha hela väskan full med rosa potioner så vinner du utan att ens försöka.

______
Är på Inferno act 2 nu, än så länge har spelet inte riktigt gett mig ett bra motstånd, spelet är hur lätt som helst om man bortser ifrån champions som har för bra skill kombination.. ångrar mitt köp lite.

Va? Jag menar att det ger utrymme för chans vilket jag inte gillar. Speciellt när det inte ens funkar. Vilken hero spelar du som i Inferno?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av magma:

När jag loggade in igår såg jag att mitt konto blivit hackat. Kan informera också om att jag har:
1) Bytt lösenord en gång i veckan.
2) Använt authentiator.
3) Aldrig joinat public games eller chattar.

Har kontaktat supporten och kommer få mitt konto återställt. Får se hur lång tid det tar bara...

Första gången man blivit hackad. Detta är ett bevis på att authenticator inte ens hjälper. Hackare ligger oftast ett steg före och det borde Blizzard veta i vid det här laget.

Det är en extremt stor mängd människor som blivit hackade och skaran blir större för varje dag som går. Blizzard uppger att felet inte är på deras sida men det tror jag inte på. Det är för många som blivt hackade. Många (Blizz fanbois) skulle säkert säga att du ljuger, men jag tror inte det. Mycket tråkigt... hoppas du får en bra rollback. Egentligen bör du be om pengarna tillbaka för både authenticatorn och Diablo 3.

Tycker det största ansvaret ligger hos Blizzard då man som konsument har köpt en produkt som ska fungera. Naturligtvis är det upp till var och en vad man använder för säkerhetsåtgärder för att man inte ska hamna där jag och många andra hamnat, särskilt med tanke på att man inte kan vara helt säker från hackare. Tråkigt för de fanboys som är så enkelriktade och inte vill tänka utanför sin egen "trygghetszon". Har gått med i olika grupper som också blivit drabbade. Tack! Har fått det mesta återställt. Tappade 3h speltid, men det är inte hela världen. Men tråkigt då man inte har tid att spela så ofta. Authentiatorn drog jag ner som en app till mobilen.

Tänker nog vänta nu tills diablo3 blir säkrare att spela.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Nu åkte jag också på en hacking.
Loggade nyligen in och såg att samtlig gear och cash var borta. Nåväl, tur att man ska jobba imon så hinner man väl få det löst genom en ticket.
Fixade också en authenticator till mobilen, se om det ens hjälper.

Undrar hur detta har hänt, har aldrig lirat på open games. Något med AH måntro?

Medlem
Skrivet av Hannu:

Nu åkte jag också på en hacking.
Loggade nyligen in och såg att samtlig gear och cash var borta. Nåväl, tur att man ska jobba imon så hinner man väl få det löst genom en ticket.
Fixade också en authenticator till mobilen, se om det ens hjälper.

Undrar hur detta har hänt, har aldrig lirat på open games. Något med AH måntro?

Tråkigt :/ De återställde mitt ganska snabbt (ca 3h efter att jag anmält problemet).
Tyvärr verkar det vara många som blundar för dessa problem. Förr behövde man inte authenticator, då spelade man lokalt. Skulle nog gissa på att det är pga du varit inne på auktionshuset. För samma sak hände mig efter att jag köpt ett item i auktionshuset.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av Hannu:

Nu åkte jag också på en hacking.
Loggade nyligen in och såg att samtlig gear och cash var borta. Nåväl, tur att man ska jobba imon så hinner man väl få det löst genom en ticket.
Fixade också en authenticator till mobilen, se om det ens hjälper.

Undrar hur detta har hänt, har aldrig lirat på open games. Något med AH måntro?

Tråkigt :/ De återställde mitt ganska snabbt (ca 3h efter att jag anmält problemet).
Tyvärr verkar det vara många som blundar för dessa problem. Förr behövde man inte authenticator, då spelade man lokalt. Skulle nog gissa på att det är pga du varit inne på auktionshuset. För samma sak hände mig efter att jag köpt ett item i auktionshuset.

Jag fick det löst nu, gick rätt fort ca 1h.
Jo köper och säljer en del på AH, så det kan ju vara något kopplat dit.

Medlem
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Ztreek:

Ta allt bra från D3, sätt ihop med allt bra från D2, få det perfekta spelet..

Gillar health orbes, att du har mer än bara vänster och högerklick som skill (även om de va lätta att byta)
sen bara grejen att trycka W så du byter vapen automatiskt... gå ifrån tank till high dps.. eller från melee till range..

Många gillade att vara bowadin, eller melee amazon <3

Jag hatar health orbs då det ger utrymme för chans. Varför gillar du det?

Potioner är bättre menar du? ha hela väskan full med rosa potioner så vinner du utan att ens försöka.

______
Är på Inferno act 2 nu, än så länge har spelet inte riktigt gett mig ett bra motstånd, spelet är hur lätt som helst om man bortser ifrån champions som har för bra skill kombination.. ångrar mitt köp lite.

Va? Jag menar att det ger utrymme för chans vilket jag inte gillar. Speciellt när det inte ens funkar. Vilken hero spelar du som i Inferno?

Just därför frågade jag om du tyckte att D1 och D2 systemet var bättre när hela ryggsäcken var full med potioner istället.. du kunde inte dö om du inte fick hög burstskada på dig..

Jag spelar Munk

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Ztreek:

Ta allt bra från D3, sätt ihop med allt bra från D2, få det perfekta spelet..

Gillar health orbes, att du har mer än bara vänster och högerklick som skill (även om de va lätta att byta)
sen bara grejen att trycka W så du byter vapen automatiskt... gå ifrån tank till high dps.. eller från melee till range..

Många gillade att vara bowadin, eller melee amazon <3

Jag hatar health orbs då det ger utrymme för chans. Varför gillar du det?

Potioner är bättre menar du? ha hela väskan full med rosa potioner så vinner du utan att ens försöka.

______
Är på Inferno act 2 nu, än så länge har spelet inte riktigt gett mig ett bra motstånd, spelet är hur lätt som helst om man bortser ifrån champions som har för bra skill kombination.. ångrar mitt köp lite.

Va? Jag menar att det ger utrymme för chans vilket jag inte gillar. Speciellt när det inte ens funkar. Vilken hero spelar du som i Inferno?

Just därför frågade jag om du tyckte att D1 och D2 systemet var bättre när hela ryggsäcken var full med potioner istället.. du kunde inte dö om du inte fick hög burstskada på dig..

Jag spelar Munk

Så det måste antingen vara D2's system eller detta menar du? Jag vill inte låta chansen bestämma om jag överlever eller inte. Speciellt inte på Hardcore. Tror ingen gör det heller, de safar som fan med gear innan dom tar sig an någon svår mob. Och vad är då meningen med health orbs?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Det som stör mig mest att saker med samma level kan vara så sjukt olika.

Gul båge med 276 damage, 18 Intelligance, 108 Vitality, 344 Life on Kill och en socket, kontra en med 1318 damage, +239-609 fire damage, +24% damage, 146 dexterity, 126 vitality, +17% attack speed, 1139 Life on Hit och en socket. Båda level 60. Den första droppar från tre blåa mobs som dödade en 4-5 gånger, den andra från en kruka man sköt sönder...

Det borde ju finnas något underliggande system, typ med poäng som fördelas över stats så att sakerna blir ungefär lika bra, nu är det bara ju slumpen och turen som avgör om man kommer vidare eller inte

Det kan ju inte vara meningen att man ska behöva grinda ihop miljoner för att kunna klara Inferno?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Jag förstår verkligen inte hur ni orkar spela det om och om igen, jag verkar vara den ända som har tröttnat efter halva nightmare... så...repetetivt...

12
Skriv svar