Nya Carmageddon blir verklighet

Robot
Nya Carmageddon blir verklighet

Kickstartade Carmageddon: Reincarnation har nu nått sitt mål på 400 000 dollar.

#carmageddon-reincarnation, #stainless-games


Medlem
Nya Carmageddon blir verklighet

Oh YES!

Medlem

It's been to long

Medlem

Underbar video! Det här ska nog bli väldigt intressant måste man säga.

Inaktiv

Hmm undrar hur det spelet blir med uppdaterad (läs: realistisk) grafik? Väckte ju i original en hel del rabalder på sin tid...

Medlem

Hoppas de strävar efter att göra det lika chockerande som det var en gång i tiden Rikligt med blod tack.

Medlem

Fantastiskt!!!!!!!!!!

Medlem

Hehe, nostalgi på hög nivå.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Lol, awesome video. Och awesome nyhet

Medlem

Best news this year!

Medlem

Haha störtkönt

Inaktiv

Expansioner, DLC, betala för patchar och nu ska man betala för utvecklingen av spelen.

Något har gått snett...

Medlem

På tiden att man har ett spel att se fram emot! Lägger man $25 så får man dessutom första Carmageddon när det släpps på GoG, värt att notera. Lägger man ytterligare fem så får man beta access och en extra kopia... Nu tog jag det lite från minnet så det kanske avviker lite.

Medlem

Klockren video!

Precis min dåliga humor

Medlem

YES!!! Sweet! Jag älskade Carmageddon 1 o 2
Självklart är jag en backer! ^^


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Hell yeah!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Jag chippade in 25 dollar (motsvarande 200 spänn) till det här, den enda kickstartern jag faktiskt donerat till och detta då utvecklarna lovat ett släpp via gog.com - det kan inte supportas nog i mina ögon

Medlem

Det är fan bud på det. Jävlar vad jag har spelat alla Carmageddon spelen!

Medlem

Hoppas man får namnet i en toppenprodukt då ;p

Skrivet av Xstioph:

På tiden att man har ett spel att se fram emot! Lägger man $25 så får man dessutom första Carmageddon när det släpps på GoG, värt att notera. Lägger man ytterligare fem så får man beta access och en extra kopia... Nu tog jag det lite från minnet så det kanske avviker lite.

Räcker till och med med $25 för beta access Fast det var tillräckligt nära ;p

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Får man inga tack för tips längre eller?

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Hoppas man får namnet i en toppenprodukt då ;p

Skrivet av Xstioph:

På tiden att man har ett spel att se fram emot! Lägger man $25 så får man dessutom första Carmageddon när det släpps på GoG, värt att notera. Lägger man ytterligare fem så får man beta access och en extra kopia... Nu tog jag det lite från minnet så det kanske avviker lite.

Räcker till och med med $25 för beta access Fast det var tillräckligt nära ;p

Just det, jag blev inte riktigt klok på det där med de två olika $25-alternativen.. Tog det säkra före det osäkra och körde på 30 för då skulle man ju få allt "under" det, om jag förstod saken rätt..

Medlem

Det ska bli härligt att få återuppleva ungdomen igen

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Inaktiv

Om företaget går ut offentligt med att de behöver kapital för att slutföra ett projekt, då ser jag inte fram emot ett spel med dålig finansiering.

Man tar väl inte steget ut i det offentliga om man inte konsoliderar / presenterar idén med de trogna investerarna om att vara med på projektet först? Och om de har tackat nej.. Nej tack till en ny iteration, säger jag!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av Diskmaskin:

Om företaget går ut offentligt med att de behöver kapital för att slutföra ett projekt, då ser jag inte fram emot ett spel med dålig finansiering.

Man tar väl inte steget ut i det offentliga om man inte konsoliderar / presenterar idén med de trogna investerarna om att vara med på projektet först? Och om de har tackat nej.. Nej tack till en ny iteration, säger jag!

Problemet med de "trogna investerings vägarna" man normalt ser spelföretag får sina pengar från är att de kräver en massa och sticker sitt finger i utvecklingen och skyndar på utvecklingen. Sånt skadar den kreativa firheten ett spelföretag får då de går en sådan här väg som genom Kickstarter.
Vi alla vet ju hur spel blir då de blir framstressade bara för att de giriga som har supportat utvecklingen vill ha cash tillbaka snabbt.

Jag är en av de som backar utvecklingen.
Carmageddon spelen är en av mina absoluta favoriter, så jäkla kul att spela.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Diskmaskin:

Om företaget går ut offentligt med att de behöver kapital för att slutföra ett projekt, då ser jag inte fram emot ett spel med dålig finansiering.

Man tar väl inte steget ut i det offentliga om man inte konsoliderar / presenterar idén med de trogna investerarna om att vara med på projektet först? Och om de har tackat nej.. Nej tack till en ny iteration, säger jag!

Inte direkt något du förlorar på sålänge man inte har lagt ut pengar.

Medlem

Oh hell yes!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Expansioner, DLC, betala för patchar och nu ska man betala för utvecklingen av spelen.

Något har gått snett...

Så du tycker kickstarter projekt är dåligt? Well, ingen har bett dig eller tvingat dig att betala ut pengar på det så varför sätta dig och gråta? Anser detta är en bra sak att dom ber fans donera så många slantar dom vill, för att hjälpa till att få något dom kanske velat ha en längre tid.

Snarare det hände något fel hos dig, ifall du ser det här som en dålig idé.

12
Skriv svar