Så kommer Blizzard putsa till Diablo 3

Medlem

Det här citatet säger typ precis vad jag och alla mina D3-vänner känner om D3:

-------------------------------------
I am incredibly dissapointed by the shortsightedness of the creators that seems apparent to me after playing 40+ hours.

After playing 40 hours of D2, I felt like I was just scratching the surface of what the game had to offer me. And indeed, that was true. A huge part of what kept me playing D2 was the enormous variety of items and the rarity of finding items which worked perfectly for a given character/build. The "dumbing-down" or homoginization of the items that has taken place in D3 removes so much of the fun factor. Because every class of character can use virtually any item and utilize most of its properties and modifiers, and because you can entirely change your skills around any time you would like instead of having to commit stat/skill points to certain attributes and skills, there is no special factor to finding items that actually work for your character. And don't get me started on the fact that a wizard can use a melee weapon and somehow all of his/her spell's damage is based on the weapon's melee damage. How did that make it through to the final game?? It reeks of over-simplicity. The whole draw to the Diablo series was the complexity. It's so bad that having played almost through Hell difficulty as just one character, I feel like I've seen everything they have to show me with the game. Trying a different character would only change the name of the skills I'm using, it really doesn't change how I play, how I choose items, etc. And that's a real shame. Take just any one small area to compare and the stark difference is immediately apparent - armor for exmple. In D2, you needed a certain amount of strength to use certain armor. Because you had to permanently commit attribute points, it became a very important balancing act to assign enough strength to use armor with high enough defense stats, but not too much that you sacrificed the other attributes that you also needed to raise. In D3, there are no use requirements for armor. There are no pros and cons to weigh - it's extremely basic in comparison. You look at an armor and if it has a higher armor rating, it is just 'Better'. In D2 you could look at a piece of armor and have to weigh the benefits with the downsides. A thought could go like this: "well, it would be nice to have that higher defense rating, but I don't feel the sacrifice of that many points into strength in order to be able to use it is worth it, I'd rather commit those points to vitality" Now, there is no balancing act, there are no tough decisions. If there are no challenging decisions, replay value utterly dissapears. If things like this don't get addressed quickly, I'll have stopped playing the game entirely soon and won't even be around to hear that they've finally decided to make the game what it ought to be down the road.

Additionally, the presence of the auction nearly ruins everything. I liked the idea at first (for about two minutes) when I got to buy a weapon that was better than any I had been able to find, but then as soon as I realized how this shifted gameplay I suddenly loathed this new system. The presence of the auction house means that the odds of finding sets/uniques had to be drastically reduced to prevent the market from just being saturated overnight with these set/legendarye items. This means that individuals have virtually no hope of finding these items on their own during gameplay. The only way for most of us to get these items is to go to the auction house and purchase them. Clicking 'buyout' is NOT exciting. The decreased odds of finding exciting items coupled with the incredibly streamlined method by which you can buy items through this new system means that it becomes more productive to simply farm for gold instead of search for items yourself within the game. Basically the creators have taken away one of the fundamental joys of D2 - searching for items and trading the ones you don't need for ones you do need - and replaced it with searching for gold, so you can go buy the item you need. Farming for gold is boring. B-O-R-I-N-G.

-----------------------------

Medlem
Skrivet av maucau:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då tror jag du köpt fel spel.

Varför har han köpt fel spel? Jag kände precis likadant. Så jävla simpelt och tråkigt spel men förstår att alla WoW casuals älskar det. Kräver ju ingen tanke eller skill för att lyckas bara springa framåt och kasta spells. Detta är enligt mig den sämsta titeln blizzard har släppt. Allt för att tjäna lite mer pengar.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av maucau:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då tror jag du köpt fel spel.

Varför har han köpt fel spel? Jag kände precis likadant. Så jävla simpelt och tråkigt spel men förstår att alla WoW casuals älskar det. Kräver ju ingen tanke eller skill för att lyckas bara springa framåt och kasta spells. Detta är enligt mig den sämsta titeln blizzard har släppt. Allt för att tjäna lite mer pengar.

det är ju det han säger, att om ni inte tycker om det så har ni köpt fel spel och kom inte och säg att det inte var samma sak i D1 och D2, hur som helst verkar inte denna genren vara något för er helt enkelt.

Inaktiv

Till er som säger att "spelet har bara börjat efter normal".

Om vi utgår ifrån det och säger så här.

Valve gör Half Life 3 med 4st banor och ungefär 5h speltid för att klara av det. När du klarat det öppnar du upp normal, därefter hard och efter det insane. DVS de gör ett kort och tråkigt spel men för att få "uppleva" allt så måste du köra det på svårare svårighetsgrad. Det låter helt efterblivet när man säger så!

Kampanjen bör vara längre oavsett om du låser upp fler svårighetsgrader. Det är en bonus för de som vill ha mera utmaning men för resten av spelarna som vill uppleva ett väl designat spel med en djup och bra story så kan de bara glömma Diablo 3, för de har det inte så enkelt är det.

Medlem

Quoten där uppe beskriver rätt mycket hur det känns när man spelar, som det värsta koreanska uber grind mmoet du kan hitta. Eftersom man aldrig hittar items själv som är användbara, är det bara att farma guld. För vilket man först bör leta rätt på elites så man får 5 stacks, och helst ha lite % gold dessutom.. men då måste man ju offra andra stats. Att man måste leta reda på elites för stacks borde ju göra att det blir lite roligare med "skiftande" områden istället för bara baal-runs, t.ex. Men på något sätt, iaf för mig, känns det faktiskt inte så, utan istället bara extremt segt och tråkigt.

Då kommer ju någon påpeka att man farmade som ett cp i d2 också, and sure.. det gjorde man. Men det var helt enkelt extremt mycket roligare! Kan inte helt sätta fingret på exakt vad det är som gör att d3 känns så tråkigt, det bara är så. Den där "just a lil bit more farm" känsla infinner sig som inte, känns bara som att man inte kommer någonstans.

Sen alla jävla cutscenes när man kör hell runs, samt under bossfighter... ffs. Kul första gången, inte så kul efter ett hundratal gånger. Och jo jag vet att man kan spacea dom, men delar av dom spelas ju upp ändå.

Medlem

Brandter: Bra exempel där, håller med till 100%.

trelloz: Yes, det är nån magisk faktor som saknas i D3 och som fanns i föregångarna. Jag tror att en stor del av problemet där beror på att Blizzard North saknas helt enkelt. Ponera att man satt en annan författare att skriva tredje delen i en bokserie än originalförfattaren, känslan skulle bli väääldigt annorlunda då och med stor sannolikhet rätt dålig dessutom. Bara för att Blizzard äger rättigheterna till Diablo IP:t så hänger alla på låset när "del tre" i serien dyker upp, jag är tyvärr inget undantag, men nått saknas här helt klart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag har fått 3 st Legendary Items. Alla har varit skit dåliga... Svintråkigt..

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då har du missat hela poängen med Diablo.

Nej det har han inte.
Diablo 3 är inget bra spel, det känns inte motiverande att fortsätta när man väl spelat igenom normal.
Inte som i Diablo 2.

Medlem

Roligt höra allt gnäll vi har bara haft hotfixes än så länge så jag tycker man ska ge det lite tid. D2 var ingen höjdare tills de fixade lategame men de verkar folk glömt bort. d2 blommade efter expansionen...

Sen tycker jag de som kommenterar att de lagt av efter normal ska hålla näbb. De svårare svårightsgraderna addar massor med komplicitet speciellt bossfighterna blir roligare belial på hell var riktigt skoj medans på normal nightmare så banka man han så snabbt att man knappt han se hans abilities.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

edit: Och detta kommer från en som spelade Diablo 1 som en galning och nattköade till Diablo 2. Blizzard må ha ägt Diablo IP:t, men de missade nått vitalt längs vägen som bröderna Schaefer m fl förmodligen tagit med sig till Runic Games.

Instämmer. Har tröttnat på allt vad grindande och MMO heter.

Medlem

13 år var inte tillräckligt för att göra spelet GULD.

Jävla BS.... Världens rikaste spel studio.

Medlem

kan någon vänlig själ säga till mig hur de gick till väga för att komma i kontakt med någon på Blizzard som hjälpt de att återställa ens karaktär till en tidpunkt innan man blev hackad och virtuellt våldtagen?

är det den här "ticket support" grejen som gäller? för där får jag inte mycket till svar.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av maucau:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då tror jag du köpt fel spel.

Varför har han köpt fel spel? Jag kände precis likadant. Så jävla simpelt och tråkigt spel men förstår att alla WoW casuals älskar det. Kräver ju ingen tanke eller skill för att lyckas bara springa framåt och kasta spells. Detta är enligt mig den sämsta titeln blizzard har släppt. Allt för att tjäna lite mer pengar.

Ser ut som att du också köpt fel spel.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då har du missat hela poängen med Diablo.

Nej det har han inte.
Diablo 3 är inget bra spel, det känns inte motiverande att fortsätta när man väl spelat igenom normal.
Inte som i Diablo 2.

Jo, det har han.
Låter det vara osagt huruvida D3 är ett bra spel eller inte då alla tycker olika. Jag tycker personligen det är ett jättebra spel, även om det fick en strulig start och kunde varit längre. Upplägget i Diablo är ju att man spelar det om och om igen, inte bara springer fram till slutet för att utbrista: "jaha!?" Ser inga som helst skillnader i det perspektivet mellan D2 och D3.

Själv har jag tagit det lugnt och pulat lite med flera karaktärer samtidigt, men ser redan fram emot lvl 60 då man kan börja bygga en karaktär på "riktigt" vad gäller gear och spells

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

edit: Och detta kommer från en som spelade Diablo 1 som en galning och nattköade till Diablo 2. Blizzard må ha ägt Diablo IP:t, men de missade nått vitalt längs vägen som bröderna Schaefer m fl förmodligen tagit med sig till Runic Games.

Instämmer. Har tröttnat på allt vad grindande och MMO heter.

Kanske skulle gå ut i solen och sparka lite boll istället då
Var ju ingen hemlighet vad D3 var för typ av spel innan release iallafall.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då har du missat hela poängen med Diablo.

Nej det har han inte.
Diablo 3 är inget bra spel, det känns inte motiverande att fortsätta när man väl spelat igenom normal.
Inte som i Diablo 2.

Tycke och smak, bara för att du tycker det behöver inte det betyda att det är så, själv har jag svinkul i D3 och det vet jag dom flesta jag känner har också, just för att vi inte förväntade oss ett 2,5.
Sen så tyckte jag D2 var fantastiskt när det kom också, speciellt när LoD kom ett år senare och förbättrade spelet avsevärt.
Men jag slår vad om att jag kommer ha minst lika kul när första expansionen kommer till D3.

zeg
Medlem

Diablo 3 kan knappt kallas bra. Folk som försvarar D3 och hur det är i nuläget är bara trångsynta fanboys.
Men det är riktiga Diablo fanboys som klagar mest på D3 då det är en pinsam uppföljare till D2.

Och till barbarklassen. Den är för tillfället under all kritik. Spelsättet och mekanismer (fury?) är helt upp åt väggarna. Dom som tycker barbaren är helt ok i inferno har antingen inte ens spelat på inferno eller bara ljuger sig blå. Du behöver extremt bra gear för att klara av att ta stryk på inferno efter a1. Finns vissa kamikaze metoder och även nån yxkastar builds. Men du behöver ändå rätt bra gear och känns inte som det är ett spelsätt som var tänkt för en barbar.
Grejen är sen då att rangeklasserna har det mycket enklare och kan gå fullt ut på dps och bli glaskanoner.
Inferno är inte bara svårt och utmanande (vilket jag vill ha) utan ibland omöjligt och man måste skippa mobs.

Och att dö med en hc karaktär pga lagg känns inte acceptabelt.

Medlem
Skrivet av Dicez:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av maucau:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då tror jag du köpt fel spel.

Varför skulle han ha köpt fel spel?
Normal skulle varit svårare, de ligger ungefär 5-10 levels fel i svårighetsgrad (prova att spela med någon som är 10 levels framför dig och låt dem stanna i stan).

Storyn är inte speciellt bra och det var vad som tilltalade mig i både Diablo 1 och 2 + Expansion.
Filmerna är snygga men det är ju inte lika revolutionerande som förut. De kunde lika gärna gjort alla sekvenser in-game med samma kvalitet på grafiken som i Starcraft 2. Men då hade de tappat alla med WoW-datorer...

Du vet att det inte spelar någon roll om den som står i stan är 10 lvls framför dig lr bakom dig lr 40 lvls för den delen, det blir alltid lika mycket svårare för varje spelare som joinar.

Jo, poängen är att du inte ska ha den som är 10 level över med dig och hjälpa dig.
Fienden blir ju 75% (IIRC) värre för varje spelare som joinar.

Medlem

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Sorgligt träffsäker jämförelse


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av firsov:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då har du missat hela poängen med Diablo.

Nej det har han inte.
Diablo 3 är inget bra spel, det känns inte motiverande att fortsätta när man väl spelat igenom normal.
Inte som i Diablo 2.

Jo, det har han.
Låter det vara osagt huruvida D3 är ett bra spel eller inte då alla tycker olika. Jag tycker personligen det är ett jättebra spel, även om det fick en strulig start och kunde varit längre. Upplägget i Diablo är ju att man spelar det om och om igen, inte bara springer fram till slutet för att utbrista: "jaha!?" Ser inga som helst skillnader i det perspektivet mellan D2 och D3.

Själv har jag tagit det lugnt och pulat lite med flera karaktärer samtidigt, men ser redan fram emot lvl 60 då man kan börja bygga en karaktär på "riktigt" vad gäller gear och spells

Ja jo eftersom jag lirat D2 i 12 år kan jag allt det där med spelet. Det känns dock inte som om något lockar en till att spela vidare i diablo 3. Jag tröttnade på det.
i Diablo 2 känns det hela tiden som om någon lockar en, tänkt gör en lit sorc nu som det riktigt pirar i magen på mig när jag funderar på min build.
Jag får inte den känslan i diablo 3 alls.

Men du får gärna gilla det. Jag gör det inte för som sagt känns det inte lockande/belönande att fortsätta spela
fick den känslan efter normal spelat till mitten på A4 hell och verkligen försökt få den känslan men den kommer inte. Tyvärr!

Medlem

Hyfsad misslykad jämförelse samt att D3 kommer att få PVP senare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

edit: Och detta kommer från en som spelade Diablo 1 som en galning och nattköade till Diablo 2. Blizzard må ha ägt Diablo IP:t, men de missade nått vitalt längs vägen som bröderna Schaefer m fl förmodligen tagit med sig till Runic Games.

Instämmer. Har tröttnat på allt vad grindande och MMO heter.

Kanske skulle gå ut i solen och sparka lite boll istället då
Var ju ingen hemlighet vad D3 var för typ av spel innan release iallafall.

Hahaha, du är ju komiker du. Jag spelar inte fotboll

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Ender:
Skrivet av firsov:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då har du missat hela poängen med Diablo.

Nej det har han inte.
Diablo 3 är inget bra spel, det känns inte motiverande att fortsätta när man väl spelat igenom normal.
Inte som i Diablo 2.

Jo, det har han.
Låter det vara osagt huruvida D3 är ett bra spel eller inte då alla tycker olika. Jag tycker personligen det är ett jättebra spel, även om det fick en strulig start och kunde varit längre. Upplägget i Diablo är ju att man spelar det om och om igen, inte bara springer fram till slutet för att utbrista: "jaha!?" Ser inga som helst skillnader i det perspektivet mellan D2 och D3.

Själv har jag tagit det lugnt och pulat lite med flera karaktärer samtidigt, men ser redan fram emot lvl 60 då man kan börja bygga en karaktär på "riktigt" vad gäller gear och spells

Ja jo eftersom jag lirat D2 i 12 år kan jag allt det där med spelet. Det känns dock inte som om något lockar en till att spela vidare i diablo 3. Jag tröttnade på det.
i Diablo 2 känns det hela tiden som om någon lockar en, tänkt gör en lit sorc nu som det riktigt pirar i magen på mig när jag funderar på min build.
Jag får inte den känslan i diablo 3 alls.

Men du får gärna gilla det. Jag gör det inte för som sagt känns det inte lockande/belönande att fortsätta spela
fick den känslan efter normal spelat till mitten på A4 hell och verkligen försökt få den känslan men den kommer inte. Tyvärr!

Hehe, 12 år!? Jag tyckte jag spelade tvåan länge med mina 2 år Låte lite som att du borde "släppa taget" om D2 och komma över besvikelsen att D3 inte levde upp mot dina omöjliga förväntninger utan bara är ett skönt spel, som 2'an var när det kom Det kanske låter som jag är ironisk nu, vilket jag brukar vara, men jag säger det med ett vänligt menat leende. När D2 kom var det det bästa jag spelat på PC, och det har gett otroligt många timmars glädje, men det var samtidigt runt 10 år sen, och mina glada minnen av det är nog mest just det, glada minnen. Jag har förändrats tillsammans med min syn på spel (det har ju hänt lite på 10 år!), och jag skulle tro att det egentligen inte spelar någon roll hur D3 skulle sett ut, det kommer aldrig kunna bli lika bra som jag minns att D2 var.

Lite som att åka tillbaka till den där semesterorten man hade så jäkla kul på för ett antal år sedan och bli besviken för att man inte hade minst lika roligt igen

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det här citatet säger typ precis vad jag och alla mina D3-vänner känner om D3:

-------------------------------------
I am incredibly dissapointed by the shortsightedness of the creators that seems apparent to me after playing 40+ hours.

After playing 40 hours of D2, I felt like I was just scratching the surface of what the game had to offer me. And indeed, that was true. A huge part of what kept me playing D2 was the enormous variety of items and the rarity of finding items which worked perfectly for a given character/build. The "dumbing-down" or homoginization of the items that has taken place in D3 removes so much of the fun factor. Because every class of character can use virtually any item and utilize most of its properties and modifiers, and because you can entirely change your skills around any time you would like instead of having to commit stat/skill points to certain attributes and skills, there is no special factor to finding items that actually work for your character. And don't get me started on the fact that a wizard can use a melee weapon and somehow all of his/her spell's damage is based on the weapon's melee damage. How did that make it through to the final game?? It reeks of over-simplicity. The whole draw to the Diablo series was the complexity. It's so bad that having played almost through Hell difficulty as just one character, I feel like I've seen everything they have to show me with the game. Trying a different character would only change the name of the skills I'm using, it really doesn't change how I play, how I choose items, etc. And that's a real shame. Take just any one small area to compare and the stark difference is immediately apparent - armor for exmple. In D2, you needed a certain amount of strength to use certain armor. Because you had to permanently commit attribute points, it became a very important balancing act to assign enough strength to use armor with high enough defense stats, but not too much that you sacrificed the other attributes that you also needed to raise. In D3, there are no use requirements for armor. There are no pros and cons to weigh - it's extremely basic in comparison. You look at an armor and if it has a higher armor rating, it is just 'Better'. In D2 you could look at a piece of armor and have to weigh the benefits with the downsides. A thought could go like this: "well, it would be nice to have that higher defense rating, but I don't feel the sacrifice of that many points into strength in order to be able to use it is worth it, I'd rather commit those points to vitality" Now, there is no balancing act, there are no tough decisions. If there are no challenging decisions, replay value utterly dissapears. If things like this don't get addressed quickly, I'll have stopped playing the game entirely soon and won't even be around to hear that they've finally decided to make the game what it ought to be down the road.

Additionally, the presence of the auction nearly ruins everything. I liked the idea at first (for about two minutes) when I got to buy a weapon that was better than any I had been able to find, but then as soon as I realized how this shifted gameplay I suddenly loathed this new system. The presence of the auction house means that the odds of finding sets/uniques had to be drastically reduced to prevent the market from just being saturated overnight with these set/legendarye items. This means that individuals have virtually no hope of finding these items on their own during gameplay. The only way for most of us to get these items is to go to the auction house and purchase them. Clicking 'buyout' is NOT exciting. The decreased odds of finding exciting items coupled with the incredibly streamlined method by which you can buy items through this new system means that it becomes more productive to simply farm for gold instead of search for items yourself within the game. Basically the creators have taken away one of the fundamental joys of D2 - searching for items and trading the ones you don't need for ones you do need - and replaced it with searching for gold, so you can go buy the item you need. Farming for gold is boring. B-O-R-I-N-G.

-----------------------------

Det finns ännu en anledning till varför dom har sänkt möjligheten att hitta unika eller set items, Real Money Auction House. När det släpps så kan du glömma någon som helst spelkänsla och bara veta det faktum att allt spelet går ut på är pengar och vad Blizzard kommer att tjäna på RMAH.

123
Skriv svar