Patch 1.7 -> 1.6?

Inaktiv
Patch 1.7 -> 1.6?

Går det att patcha "ner" på något sätt från 1.7 tillbaka till 1.6.

Vet inte varför, men känslan var bara bättre i 1.6. Plus att varenda jävla server har idiot regler. Du får inte använda det o det, då blir du kickad.

Ominstallera? Och sen ladda bara ner 1.6?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Pzykbryt:

Går det att patcha "ner" på något sätt från 1.7 tillbaka till 1.6.

Vet inte varför, men känslan var bara bättre i 1.6. Plus att varenda jävla server har idiot regler. Du får inte använda det o det, då blir du kickad.

Låt mig gissa.
Martyrdom, M203?
Är ganska säker på att de var bannade på många servers i 1.6 också

Medlem

Det finns en version changer till cod, du kan ju testa den. Fast den kräver nog också ominstallation.

Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Pzykbryt:

Går det att patcha "ner" på något sätt från 1.7 tillbaka till 1.6.

Vet inte varför, men känslan var bara bättre i 1.6. Plus att varenda jävla server har idiot regler. Du får inte använda det o det, då blir du kickad.

Låt mig gissa.
Martyrdom, M203?
Är ganska säker på att de var bannade på många servers i 1.6 också

Inte så många servrar, bara dom med personer som fattar att man inte tappar en granat när man dör...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Använder faktiskt knappt varken martyrdom, last stand, grenade launcher själv, utan är mest trött på alla hitler-regler på varenda server.

Det enda jag någonsin använt är claymore, och när jag blev kickad för att jag gjorde det häromdagen så var det droppen.

Det var mer avslappnat på 1.6 och bättre stämning helt enkelt, men jag antar att jag får avinstallera nån vacker dag när jag orkar.

Att man blir kickad för att man använder Claymores/Noobtube?! För i helvete, vad fanden har hänt med servrarna?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Har ju tyvärr varit så ett bra tag. Folk som inte klarar av att förlora mot någon med noobtube/leramera så de väljer att förbjuda det istället. Löjligt men vad ska man göra, är det deras server så är det deras server.

1
Skriv svar