Hur bra var Crysis?
Det var så bra som jag hade tänkt mig.
Tyvär alldeles för kort. Känns som om bilder/videos man har sett om SP ej inträffar. Vad hände t.ex med det s.k samarbetet med Nordkorea och USA.
Blir hela KPA utplånat efter att man
dödar Kyong?
Annars helt underbart förrutom lite småbuggar då och då.
9.35/100
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
9.35/100? Usch.. lät ju inte så bra.
I get the point though.
94/100.
Haha, jag vet :P.
Men kunde inte bestämma mig mellan 9.3 eller 9.4 ^^
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
Tyvär alldeles för kort. Känns som om bilder/videos man har sett om SP ej inträffar. Vad hände t.ex med det s.k samarbetet med Nordkorea och USA.
Blir hela KPA utplånat efter att man
dödar Kyong?
Håller med att det kändes kort.
Man ville ju tillbaka till ön igen efter striden på hangarfartyget!
Tillägg kommer definitivt
Cevat: The game is designed as a trilogy, so you have two more installments to come and the ending is planned deliberately.
- http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...
Jag har en känsla av att det kanske kommer en 2:a till crysis , slutet gav vinkar om att det kanske kommer en efterföljare.
Hehe, jaså det tror du? Det är ju redan bestämt sen tidigare att det ska bli en trilogi har självaste Cevat sagt.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Grafiken är underbar, och alla möjligheter och all miljö som "rör på sig". Men antingen har man blivit sjukt mycke för van med gamla shooters där gubbarna dör på nåra skott eller så har vissa motståndare ogenträngliga kevlar västar på sig. Ibland värkar dom inte dö fasst jag tryckt ut ett helt magasin på dom i magen, känns tråkigt men med dom underbara miljöerna och valmöjligheterna som nanodräkten ger en så är det ett grymmt bra spel.
9/10