Gameplay-uppvisning från Tomb Raider

Robot
Gameplay-uppvisning från Tomb Raider

Missade du Tomb Raider-spelandet under Microsofts E3-konferens? Oroa dig inte, FZ har lagt upp klippet åt dig i efterhand!

#tomb-raider, #crystal-dynamics, #microsoft


Medlem
Gameplay-uppvisning från Tomb Raider

Ser bra ut

Medlem

Varit ett fan sedan första spelet och detta verkar kunna återgå till varför Tomb Raider var bra, dess action och att utforska á la Indiana Jones. Det jag sett än så länge har verkligen fått mig intresserad av spelet och det tillhör nog ett av de spel jag ser fram emot mest.

Inaktiv

Hur många spel har det släppts sedan dom sa att det inte blir några fler Tomb Raider-spel? 10 st?

Nu förstår man varför de vill ha pilbåge i Crysis 3.

Trevligt med en tuffare Lara Croft.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar inte att hon tål så extremt mycket stryk och att spelet ser lite konsolskadat ut, men ska nog bli kul på PC

Hoppades ändå på lite "verkligare" approach.. men för all del jämfört med de andra spelen så är det ju redan det.
Allt är relativt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag saknar Inka-pussel. :/

Inaktiv

fanns en nudepatch till tombraider ett på pc ,undra om det kommer till detta också ..

Medlem

Det stör mig att röstskådespelet är så dåligt speciellt i ett "filmiskt" spel som det här.

Skurkarnas "OOAAAHH" när de dör är ju bara pinsamt, och jag misstänker typ seriöst att de anställt en porrskådis att göra Lara Crofts röst...


signatur

Imperator

1
Skriv svar