Medlem
Webhallen

Kollade precis orderstatusen och såg att mitt ex av Crysis är skickat idag. Det lär med andra ord vara i brevlådan imorgon?! :O:D

Medlem

Kanske om det inte blir naturkatastrof....:)

Medlem

OMG OMG OMG! Måste kolla på min order, brb

Edit: YES! Spelet är skickat


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

om man gör en beställning på webhallen före kl 12.00 så är det en god chans att man får paketet dagen efter.

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Kollade precis orderstatusen och såg att mitt ex av Crysis är skickat idag. Det lär med andra ord vara i brevlådan imorgon?! :O:D

Ja men ofta så beläggs sådana paket med en trevlig notering som heter "Får hämtas tidigast *releasedatum*".

Så posten får inte släppa paketet tidigare till dig hur som helst, hände mig med mitt Oblivion "Ja det har kommit men du får inte hämta det förens imorron". Att de skickar det så det ska vara framme tidigare är för att vara säkra på att även om det blir nån dags försening ska du ha det på releasedagen.

Mitt ex av Crysis är också skickat, sitter och väntar nu, sugen som aldrig förr.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Jag cyklade från jobbet (DN-skrapan) till webbhallen (Vasagatan) och tillbaka för att hämta upp mitt ex...ska precis öppna förpackningen och kolla lite...längtar hem...

Inaktiv

Får mitt troligtvis i dag skit webhallen fuckade upp det annars skulle jag säkert fått det i går medd =(


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

1
Skriv svar