Bakom kulisserna med Call of Duty: Black Ops II

Robot
Bakom kulisserna med Call of Duty: Black Ops II

Treyarch hajpar upp höstens storspel tills de nästan spricker.

#call-of-duty-black-ops-ii


Medlem
Bakom kulisserna med Call of Duty: Black Ops II

Samma spel har släppts varje år i över 5 år i sträck.

Att folk köper samma skit gång på gång igen säger ganska mycket om mänskligheten.

Medlem

Jag tänker inte köpa det här.


signatur

Jäh!

Medlem

Synd att FPS:en i spelet inte kommer vara lika bra som den är i den här filmen.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Samma spel har släppts varje år i över 5 år i sträck.

Att folk köper samma skit gång på gång igen säger ganska mycket om mänskligheten.

som din kommentar gnäll gnäll gnäll du behöver inte titta eller spela det inte heller kommentera man kan strunta i att kolla nyheten de går faktiskt

Medlem

Till skillnad från Infinity Ward så verkar dom lägga ner lite mer tanke, energi och innovation i detta spel. Kanske inte grafiken är den bästa men tror dom kommer göra ett bra jobb med detta spel.

Men tvärr så är det mainstream att vara "hater" nu. Det gäller inte bara trådar om CoD utan alla trådar. Förstår mig inte på dem som bara hatar och spryr galla. Börjar bli lite uttjatat...


signatur

I want to play a game.

Medlem

Var inte särskilt taggad för tex MW3, men tror på detta. Lycka till Treyarch!

Medlem

Säga vad man vill om COD-serien, men den skapar oftast en positiv känsla för väldigt många spelare (läs 10-tals miljoner). Jag är själv inte så förtjust i serien längre, men jag lyfter ändå av hatten för Treyarch för att utveckla spel vidare inför framtiden! Det behövs sådana som vågar satsa tid och resurser på spelutveckling - utan det skulle vi ha det breda utbudet vi har idag.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Samma spel har släppts varje år i över 5 år i sträck.

Att folk köper samma skit gång på gång igen säger ganska mycket om mänskligheten.

Kolla på videon, de pratar om nyheterna i spelet och de verkar jävligt innovativa för CoD. Så samla gärna information innan du skriver något som du inte vet något om. Du har inte ens kört det här spelet, så ge det en chans. Det är det vad jag tänker göra även fast jag har tröttnat på CoD de senaste åren.

Medlem

Jag längtar tillbaks till andra världkriget igen...

1
Skriv svar