Ny i EVE, 200M ISK på trial?
Detta är inte en begging-tråd, men om någon vill donera något till mig så har jag inga invändningar.
Nu till frågan. Är det möjligt att inskaffa 200M ISK under trial tiden för en ny spelare? Funderar på att betala med tidskort man köper för ISK av andra spelare, men vill veta om det är möjligt eller om jag ska betala min första månad med riktiga pengar.
Vad tror ni?
Tja du kan ju alltid scamma någon
Vet inte om det går att få ihop 200m.. Tror du måste mina dygnet runt och även då tvivlar jag på det.. Då du inte kommer kunna få så stora mängder per timme.
Du kan ju alltid köpa gametimecode från shatteredcrystal.com
Om du ska köpa. Att köpa via ccp kostar lite mer än shatteredcrystal. Skulle kunna slänga ut min länk till shatteredcrystal, men orkar inte bry mig om några cent per såld GTC
Går alldeles utmärkt att ha 200m ISk på trial under trial-perrioden. Det var genom det att det gick, som jag kunde köpa ett GTC för ISK och få tillgång till skill böcker och annat som var låst under trial. Har nu på samma konto fått ihop till 2 GTC, 1 för den alt som är under träning medans trial rullar och ett till för att förlänga min mains konto:).
Ambo är ganska så aktiv online nu med sin "Emma" tool.
Som jag anser vara en av de bättre