Hetast på E3 – FZ-redaktionen väljer

Robot
Hetast på E3 – FZ-redaktionen väljer

E3 har stängt portarna för i år och tre FZ-redaktörer listar fem favoriter var från den späckade veckan. Håller du med dem?

#watch-dogs, #the-last-of-us-remastered, #star-wars-1313, #beyond-two-souls, #tomb-raider, #ni-no-kuni-wrath-of-the-white-witch, #rayman-legends, #call-of-duty-black-ops-ii, #need-for-speed-most-wanted


Medlem
Hetast på E3 – FZ-redaktionen väljer

Det känns som en axelryckning alltihop.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

får hoppas på att något bättre dyker upp på gamex ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Watch Dogs, Last of us, Star Wars 1313, Hitman Absolution, RE6 och möjligtvis Tomb Raider var intressant. Annars var det hela en besvikelse. Fortfarande lite vresig över att Rockstar inte sa ett pip om GTA V !!

Medlem

Hade varit lite mer kul om ni hade valt ut typ en till två toppspel var, som ni sedan motiverade valen av. Nu blev det samma spel på listorna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hade önskat att få se Rainbow Six: Patriots som lös med sin frånvaro på E3

Medlem

1: Wasteland 2
2: Cyberpunk
3: Shadowrun returns
4: Civilization V: Gods and Kings
5: GTA V

Jaså E3... ehhh ZombieU såg väl hyfsat ut annars var det mest skräp.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ett steg framåt grafiskt, två steg bakåt i game mechanics var E3 för mig.

Medlem

Ja spel marknaden är väl inte bättre än det här just nu!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

4 bra spel att invänta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

1. Planetside 2
2. Star Wars 1313
3. Cyberpunk
4. GTA V

Medlem

saknar helt klart Planetside 2 kärlek i era listor


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

Eftersom ni inte nämnt Ravaged; har ni missat det eller var det helt enkelt bara skit?

Medlem

The last of us och Ni ni kun såg helt okej ut resten vart det väldigt mycket "meh" över.

Medlem

Förhoppningsvis så kommer det nog att bli bättre på PAX Prime med nyheter!

För E3 i år va ju inte direkt att man dreglade efter något av spelen eller någon teknikpryl!

Närmast ett dregel var väll ett lite åhh på Star Wars BH 1313 men inte mycket mer!

Medlem

Last of us, helt klart


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

AC3 och Dishonored tycker jag var höjdpunkten på E3! Naval Combaten på AC3 kom som en stor överaskning och det ser SJUKT nice ut!

Medlem

Watch Dogs ser helt klart mest intressant ut imo.
Star Wars 1313 skulle inte varit särskilt spännande om det inte vore för den fläskiga grafikmotorn.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hade hoppats att få höra nåt om Super smash bros...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag är väldigt taggad på Planetside 2, ser ut att bli väldigt häftigt Hoppas bara det inte blir för mycket strul med latency, hade stora problem med det i början av Planetside, gjorde att man tröttnade ganska snabbt på att spela

Medlem

Det jag tycker är mest kul är att Tomb Raider infinns på samtliga listor, kanske är det den reboot som man hoppats på?


signatur

Nämen!

Medlem

Fredrik Erikssons lista är perfekt, förutom att ersätt Star Wars 1313 med Luigi's Mansion:P

Medlem

Jag har en fråga till Fredrik Eriksson:

Var du på toa när de visade Watch Dogs eller?

Medlem

Watch Dogs och The last of Us verkar bli riktigt bra och kanske även Star Wars 1313. Tomb Raider verkar även det bli grymt och har åter fått mig intresserad av denna IP på precis samma sätt som jag var när den var ny. Även RE 6 verkar vara en återgång till det gamla, beroende på vilken karaktär man spelar dock. Det som visades på Microsofts konferens fick mig inte intresserad utan det var först när jag såg ett avsnitt av Invisible Walls som detta intresse väcktes.

Glömde ju nästan av Dishonored som helt klart är ett spel jag är sugen på, påminner inte så lite om HL 2 men avsevärt mycket blodigare.

Medlem

Last of Us, Watch Dogs, SW:1313 och AC3 drog upp mina smilband ett par hack.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jo, årets E3 var bland det bedrövligaste jag skådat.

Men... några intressanta spel flöt, trots allt, omkring i träcket.

Jag blev larvigt förtjust i "Tomb Raider: Uncharted Edition". Även "The Last of Us" och "Watch Dogs" får mig att dräggla en liten aning.

Ett spel jag inte såg till så värst mycket men som jag ser fram emot med stor tillförsikt är "Dishonored". Bara inte Arkane dumpar det som dom gjorde med M&M så kommer det bli så bra så.

"Beyond", däremot, verkar bli minst lika tröttsamt som Heavy Rain (allvarligt - en QTE för att lägga i en ny växel i bilen?) så det intresserar mig inte för fem sketna ören - även om fröken Paige är begåvad.


signatur
Medlem

fz övervakar och lovordar bara samma saker som alla andra siter gör.. lite koll på mer udda saker kanske kunde varit intressant.. Planetside 2 till exempel


signatur

spriten räddade mig från sporten

Skägg.
10 Chambers

Min lista är ännu kortare, Beyond och Last of Us.


signatur
Medlem

Som nämnt, att ingen av er har Planetside2 på sin lista är väl konstigt?

Ett gratisspel som ser ut att bli snyggare än många AAA-titlar i omlopp. Och näst intill helt ensam i sin genre.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tycker att Beyond ser mest intressant ut.

12
Skriv svar