FZ Klan
Glöm inte att vi ägde (lite iaf) Gamereactors klan på 2fort :). Då var jag med också.
FZ FTW!
Vi är rätt många redan. Runt 8 medlemmar om jag inte minns fel.
Vi är nog kanske fler, läs mer på http://www.fz.se.nu/
hejsanhejsanhejsan
Vi van 3 matcher! Bra jobbat [FZ]!
Yeah! Verkligen bra jobbat, keep play'in.
Blir väl klan match i morrn med
Jag är med!!!!
Synd att jag inte kunde vara med på favo mapen men det var väl bra att vi hade reserv iaf
Hehe bra Vi kanske borde "toppa" laget någon gång, men vi borde rösta på 2fort och dustbowl :D...som maps alltså
hejsanhejsanhejsan
Mitt konto blev hackat.. Tillåt mig att svära: FAN HELVETES JÄVLA SKIT BÖGHACKER BRINN I HELVETE OCH BLI VÅLDTAGEN AV EN BLÅVAL. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"
HATA HATA HATA HATA.
Tack för pmsen showerguy jag försökte byta direkt när det hände men det var försent... både lösen och email var bytt. Jag har iaf gjort det där "hijacked account"-grejen på steams hemsida.. Skickade med bild på min cdkey till orange box med.. Hoppas det ordnar sig... Har rätt många spel på steam...
Hur gick det nu till?
Jo. En polare på friends på steam skicka mig en länk och sa att jag skulle gå dit o kolla hans profil. Sidan jag kom till såg EXAKT ut som steam community-sidan. EXAKT! Jag loggade in för att se hans profil och BAM. Hackad.. Försökte byta pass direkt men det var försent, mail likså. "polaren" på steam hade också fått sitt konto hackat.. Han använde friendslisten till att få mer konton. Säkert nån jävla 12 åring som sitter o skrattar med 250 finnar på halsen. Hoppas han dör.
Hehe sköna killar dom pås team support
« Message by you on Fri, 25th Jul 2008 12:40 pm »
Wow. If you were in sweden i would buy you a freaking cake. Thank you alot! I have learned my lesson. And i have taken all your recommended steps. Thanks again!
Och han svarade:
Hello Robin,
I am glad that the issue is resolved to your satisfaction.
Please let us know if you encounter any further difficulty - we will be happy to assist you. I might take you up on the cake offer, too.
Du kanske vill testa att översätta texten själv istället för att låta ett program översätta någon annans text.
"Veta när inte att branden är nyckeln till bra Heavy spela. Wasting ammo knaprande långväga mål eller om ÜberCharged par kommer att lämna er utan kulor när du behöver dem mest, och plötsligt upphör eld att få en hastighet lyft att få Out of sight kan tillåta ens ett lumbering tunga att ut-manövrera de andra team Snarare än att förlita sig på vapenmakt i en farlig situation."
SAY WHAT?
Videomupp
Du kanske vill testa att översätta texten själv istället för att låta ett program översätta någon annans text.
"Veta när inte att branden är nyckeln till bra Heavy spela. Wasting ammo knaprande långväga mål eller om ÜberCharged par kommer att lämna er utan kulor när du behöver dem mest, och plötsligt upphör eld att få en hastighet lyft att få Out of sight kan tillåta ens ett lumbering tunga att ut-manövrera de andra team Snarare än att förlita sig på vapenmakt i en farlig situation."
SAY WHAT?
Vi beklagar buggen, det ska självklart fixas.
hejsanhejsanhejsan