Nytt till Pyro (TF2)

Medlem
Nytt till Pyro (TF2)
Citat:

The new weapon has been dubbed the ?Axetinguisher?. This new axe will do about half the damage of the regular axe, but should you light someone on fire, and then start hacking away at them with this, you will be guaranteed a critical hit as long as they remain on fire.

It has also been revealed that significant changes to the Pyro class are being made, which will be available to everyone, regardless of whether they have unlocked anything.

Tycker det låter ganska lame, man får ju ofta en crit med yxan vid cc. Enligt steam så jobbar de även på en video till snipern.

Medlem

Jupp, stämmer. Kommer klart vara snabb för att få den

edit, lame? Nej.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Vi får väl se pyros i varenda lag under några veckor framöver.

Tycker fortfarande att det blir för mycket updates för detta spel.

Räcker det inte bara med orginalen istället?
Det blir ju som ett slags cheat.

Aja vi får se hur länge det håller iaf

Vadå typ när Demomans nya vapen kommer ska flaskan innehålla sprit eller? Blir för mycket "skit" i spelet.

Men aja vi får väl se

Edit, : Ingen som håller med mig?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vi får väl se pyros i varenda lag under några veckor framöver.

Tycker fortfarande att det blir för mycket updates för detta spel.

Räcker det inte bara med orginalen istället?
Det blir ju som ett slags cheat.

Aja vi får se hur länge det håller iaf

Vadå typ när Demomans nya vapen kommer ska flaskan innehålla sprit eller? Blir för mycket "skit" i spelet.

Men aja vi får väl se

Edit, : Ingen som håller med mig?

Jag håller med dig lite, men jag tycker det blir rätt roligt med updates

Medlem

http://www.shacknews.com/laryn.x?story=53187
Som många kommentarer där, jag tror på Flare gun. Jag ser då genast en samarbetande taktik mellan pyros i sådant fall, beroende på vad den gör i praktiken. Tänker mig att de skulle på avstånd kunna sätta lättare eld på folk på avstånd. Även om den skulle göra lågt med skada skulle den passa väl med en likasinnad Pyro bärandes på Axestinguisher, eller vad den nu kommer heta, som gör mer skada på hetare individer.

Satan vilket smart drag hur som helst, av Valve. Så medvetet att släppa videon nu och med det innehållet, vetandes att det skulle skapa en sådan diskussion och frammana hype.

Vad kan man göra. Vänta på något gott, förmodar jag.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Vaaaa?
Jag tycker att det är skitkul med dessa updates!

Jag lade ner TF2 ett tag, men nu spelar jag med de nya updatsen och det äger!

1
Skriv svar