Nu kan du göra server transfers igen!

Medlem
Nu kan du göra server transfers igen!

Tänkte bara göra er alla uppmärksamma på att idag, den 5 mars, öppnar GOA upp möjligheten till att flytta din karaktär till en mer aktiv och poppis server om så önskas.
Om det är så att någon av er blir sugen, så kan jag inte göra annat än att rekommendera att flytta till Eltharion starkt!.. en kanonbra server som bara kommer bli bättre med er hjälp
Läs mer om det här: http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en384&lang=en

Citat:

These are the options available:

Characters on the oRvR RP servers Alarielle and Ellyrion may transfer to
Burlok (RP)
Eltharion (oRvR)
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)

Characters on the oRvR servers Dragonback Mountains, Clar Karond, Finuval Plain, Mount Silverspear, Sea of Dreams, Tiranoc, Tor Anroc and Yvresse may transfer to
Eltharion (oRvR)
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)

Characters on the RP server Makaisson may transfer to
Burlok (RP)
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)

Characters on the Core servers Axe Bite Pass, Karak-Hirn, Karag Dron, Karag Orrud, Karak Ungor, Karak-Izor, Karak-Vlag, Karaz-a-Karak, Worlds Edge Mountains and Zhufbar may transfer to
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)
Burlok (RP)

Medlem

Kan bara hålla med, mer order på eltharion behövs! Kan även bjuda in er er till en kanonbra guild med ca 30 pers online på vardagarna samt 40+ på helgerna


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag flyttade just min gubbe till Eltharion. Destruction dock, så vi ses väl på slagfältet

Medlem

Jag flyttade min till K8P eftersom jag hört att dom behöver destro

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Jag flyttade min till K8P eftersom jag hört att dom behöver destro

Hade själv tänkt göra det först och hade nog också gjort det om det varit en open rvr-server.

Även om rvr-områdena är rätt så stora så finns det inget värre än en ful och fet dvärg som är 10 lvls lägre och bara står och skrattar åt en.

1
Skriv svar