Max payne Ad'en

Inaktiv
Max payne Ad'en

Måste bara säga, smart move att lista senaste nytt i den ad'en(vet inte om det bara är maxpayne som kommer upp) men iaf, man hålls verkligen kvar ett tag då man läser senaste nytt där så registrerar hjärnan reklamen ändå.

Annars blir man ju bara irreterad och klickar på gå vidare. men nu så kan man ju läsa senaste nytt och hålls på så sätt kvar ytterligare några sekunder.

Smart move!

Medlem

Hehe, tänkte precis samma sak.

"Reklam... VAFA... oh! senaste nytt."

Inaktiv

hehe ja, man fansar ju liksom, sen även om man inte tänker på det, så blir det ju som tv reklam, man sneglar lite och det registreras i hjärnan ändå

skulle jag slänga upp reklam på nätet skulle jag välja FZ och ha som max payne ad'en.
man tittar verkligen några sekunder till och det räcker ju

Medlem

Mina surfvanor hos FZ.se brukar börja med att jag går till huvudsidan, sedan läser jag alla nyheter, sedan klickar jag mig in på kommentarerna och lurkar runt. Nu måste jag dock läsa nyheterna en gång till, för att leta reda på rätt kommentar-tråd!
Ack och ve!

Jag har under mina år utvecklat ett hat mot denna typ av "påtvingad reklam", men jag håller med Pshycoholic om att det görs lite mer drägligt av en lista över nyheterna.

Kakorna ser ju dock till att man inte behöver genomlida det varje gång man besöker sidan!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Finns nog inget sämre än helsidesreklam.

Antikvitet

Vi samlar diskussionen på ett ställe i stället. Den fortsätter i den här nyheten och dess kommentartråd:

[n=28153]


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar