Battlefield 3-beta vid köp av nya Medal of Honor

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tja - istället för att böla som en 5 åring så väntar jag och ser vad det blir av spelet istället

Medlem
Skrivet av Tiny:

Får väl vänta och se vad dem säger imorgon.

Kan dem prioritera PC på ett bra sätt, dvs ha med crouch funktion och 64 spelare osv, ev mod stöd- men det betvivlar jag tyvärr, så bör det väl bli ett ok spel.

Men blir det något ihopkladd, då är det inte bra stil mot PC marknaden som snällt suttit och väntat på ett bra BF till PC.

I och med att det är en 3'a det handlar om så tycker man ju att det måste bli större banor etc i alla fall, och därmed kan man kanske få bort det outhärdliga höga speltempot i BC2.

Men som sagt, vill se att PC blir prioriterat, för helskotta.

Ja asså, ifall BF3 får mindre funktioner än BF2 så är det ju knappast en uppföljare

Medlem
Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av intro18:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av intro18:

Spel ska spelar på konsoll var glad att spelet ens kommer till PC istället för att klaga. Hur kan man vara så dum att man ens från början trodde att bf3 bara skulle komma till PC.

Du är verkligen en typisk casual gamer med mothugg mot oss PC lirare. Inse att det fanns en tid innan 360n & ps3an och att spelet Battlefield faktiskt har en historia som ett grymt PC spel.

Var du ens med och spelade innan ps3 och 360 fanns pojk.
Om du kallar mig för casual så har du ingen anning om vad det ordet står för.

Klart jag kallar dig för casual gamer efter ett så enormt korkat uttalande. För övrigt så lirade jag ett bra tag innan 2005, må ha varit ung men hade iaf huvudet på skaft för min ålder. Ser inte riktigt vad det har med saken att göra då jag är och förblir lika mycket PC lirare oavsett hur gammal jag är.

Det sorgliga är väl snarare att bland dagens pers och de flesta i min ålder så ere bara konsoller som gäller till gameandet.

Köpte förövrigt både Mohaa, BF1942 på releasen...(runt 2002) om det intresserar dig

Nu försöker jag inte vara otrevlig här.

Så en konsol duger alltså inte till att "gamea" med?

Är allt på konsoll casual, oavsett genre osv?

Är jag ingen "riktig" gamer för att jag huvudsakligen spelar på konsoll, och är i din ålder?

Upplys mig.

Medlem

Roligt folk säger folk inte piratkopierar till x360.. Av alla mina vänner som är 25-35 har ingen köpt ett enda spel, nästan uteslutande piratkopierat... Samma på pc förutom spel dom vill lira online, SC2, BF2 etc..

Medlem
Skrivet av Kobi the Leopard:

...innan ni beter er som barnen ni var för 6-7 år sedan.

Från en -85'a. Jösses... :\

Edit: Det enda jag har att säga just nu är att jag tycker att konsollifiering av PC-spel är av ondo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av NoName:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av intro18:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av intro18:

Spel ska spelar på konsoll var glad att spelet ens kommer till PC istället för att klaga. Hur kan man vara så dum att man ens från början trodde att bf3 bara skulle komma till PC.

Du är verkligen en typisk casual gamer med mothugg mot oss PC lirare. Inse att det fanns en tid innan 360n & ps3an och att spelet Battlefield faktiskt har en historia som ett grymt PC spel.

Var du ens med och spelade innan ps3 och 360 fanns pojk.
Om du kallar mig för casual så har du ingen anning om vad det ordet står för.

Klart jag kallar dig för casual gamer efter ett så enormt korkat uttalande. För övrigt så lirade jag ett bra tag innan 2005, må ha varit ung men hade iaf huvudet på skaft för min ålder. Ser inte riktigt vad det har med saken att göra då jag är och förblir lika mycket PC lirare oavsett hur gammal jag är.

Det sorgliga är väl snarare att bland dagens pers och de flesta i min ålder så ere bara konsoller som gäller till gameandet.

Köpte förövrigt både Mohaa, BF1942 på releasen...(runt 2002) om det intresserar dig

Nu försöker jag inte vara otrevlig här.

Så en konsol duger alltså inte till att "gamea" med?

Är allt på konsoll casual, oavsett genre osv?

Är jag ingen "riktig" gamer för att jag huvudsakligen spelar på konsoll, och är i din ålder?

Upplys mig.

Sa aldrig att den inte duger att spela med, men hela syftet med en konsoll är ju att den är casual/mainstream.

Konsoler skapades för att vara lätta att använda, plugga ett spel och du är inne, kör 5 minuter i soffa och dra, samt att du inte behöver någon teknisk kunskap. (Det är ju hela definition till varför konsoler existerar, och också anledningen att multiplattform spel blir så fördummade på PC)

På senare år kallar man 360/ps3 spelare som spelar mycket för hardcore gamers, vilket >>> jag <<< tycker är lite missvisande, gamers alright men hardcore... not so much.

Förövrigt uttrycket hardcore gamer hör i min mening hemma hos de som lirar på högre nivå, competetive, e-sport, ladders, simulatorer osv på PC.

Medlem

Sluta kopiera pc spel så ..

Medlem

Skulle inte nån av DICE högt uppsatta personer bara kunna komma in här och säga "hej vi ser det ni skriver vi ska tänka på det".

Medlem
Skrivet av eCore:

Roligt folk säger folk inte piratkopierar till x360.. Av alla mina vänner som är 25-35 har ingen köpt ett enda spel, nästan uteslutande piratkopierat... Samma på pc förutom spel dom vill lira online, SC2, BF2 etc..

Kan jag då vänligast be herrn meddela sina bekanta att börja köpa spelen de vill ha eller sluta spela helt och hållet.
Alla åtgärder som utgivarna gör med DRM och dylikt är p.g.a. idioter som dem.

(Apropå 360 och piratkopiering: 360-spel säljer mkt mer än PC och lika mkt som PS3 trots piraterna, så det är nog därför 360-piraterna inte är lika uppmärksammade)

Medlem
Skrivet av eCore:

Roligt folk säger folk inte piratkopierar till x360.. Av alla mina vänner som är 25-35 har ingen köpt ett enda spel, nästan uteslutande piratkopierat... Samma på pc förutom spel dom vill lira online, SC2, BF2 etc..

Ge dem alla en käftsmäll med hälsningar från mitt namn och säg att det är delvis deras fel att vi PC spelare befinner oss i den här jävla knipan.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

dmn
Medlem
Skrivet av zauii89:

Köpte förövrigt både Mohaa, BF1942 på releasen...(runt 2002) om det intresserar dig

Jag köpte Super Mario Bros. när det släpptes till NES .

Medlem

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Medlem
Skrivet av bionicman:
Skrivet av Yabba:

Nice! det här kommer bli asbra! hoppas dom kör frostbitemotorn och lite mindre banor än BF2 bara.

*aktiverar ironi-detektorn*
haha glöm inte autoaim och ta bort crouch-funktionen
det blir för komplicerat annars

Ja för BC2 har autoaim... Mmmm.

Fan vad ni är dumma DICE kommer väl ändå inte svika pc'n speciellt när bf2 var som störst på pc (eftersom det bara släpptes där XD) Och dem kommer säkert inte släppa det senare än vad dem kommer på konsolerna. sen så tycker JAG att Frostbite motorn är en av dem bästa någonsin och det behövs alltid patchas på spel så att alla buggar försvinner så klaga inte på det. Dessutom fick ni ju alla map packs gratis utan VIP som vi konsolägare behövde, och sen är det väl bara bra att dem släpper bf3 till konsol också det gör ju så många spelare som inte har tillräckligt bra dator men som har konsol. Så fan ta er och klaga inte på DICE.och ja jag har bfbc2 till xbox 360.
Ps. jag har inte kollat på de 3 sista sidorna så jag vet inte vad som stod där och skulle ni vilja motbevis mig om att DICE suger så maila mig på oggis_96@hotmail.com


signatur

Holysmoke!

Medlem

Nukem var føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørst

Medlem
Skrivet av Kobi the Leopard:

Det enda man kan klaga på är väl att de lämnar handikappen från konsollerna, autoaim etc. kvar i PC versionerna. Fråga mig inte varför men det borde gå att ändra enkelt.

Ehm, vilket spel menar du för jag kommer inte ihåg ett enda FPS som har kvar autoaim från konsollerna.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

För att inte glömma 32 spelare max, 4 personer max per squad, ingen commander, små banor, inga flygplan, ingen mod-support, inga privata servrar, inget LAN, bara 2 nationer att spela.

Allt detta som inte fanns i BC2 fanns i BF2, PC spelandet är påväg i en rak nerförsbacke just nu i sin utveckling. Jag är orolig över det eventuella att BF3 kan vara ett multiplattform spel av just, denna, jävla, anledning. Speciellt när BF3 var det spel jag väntade på, jag skiter i Bad Company, det skulle vara ett sidospår för konsollerna. Jag väntade på BF3 som den riktiga UPPFÖLJAREN till BF2, inte nerföljaren!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

För att inte glömma 32 spelare max, 4 personer max per squad, ingen commander, små banor, inga flygplan, ingen mod-support, inga privata servrar, inget LAN, bara 2 nationer att spela.

Allt detta som inte fanns i BC2 fanns i BF2, PC spelandet är påväg i en rak nerförsbacke just nu i sin utveckling. Jag är orolig över det eventuella att BF3 kan vara ett multiplattform spel av just, denna, jävla, anledning. Speciellt när BF3 var det spel jag väntade på, jag skiter i Bad Company, det skulle vara ett sidospår för konsollerna. Jag väntade på BF3 som den riktiga UPPFÖLJAREN till BF2, inte nerföljaren!

Jo visst. Mina punkter var dock bara buggar och sånt, inte funktioner som plockats bort. Men jag håller med dig till 100%. Jag tvivlar otroligt mycket på att BF3 verkligen kommer att vara en uppföljare till BF2, men tanke på så mycket funktioner som försvann i Bad Company serien.

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

Lol, dom flesta buggarna har blivit fixade nu. Spelet har inte kraschat på hur länge som helst, server browsern funkar asbra nu (Snabb och sparar preferences tex. bara rush, inte hardcore, inte fulla/tomma låsta osv.), ping lista så man slipper lagg (har inte laggat för mig på hur länge som helst efter jag började gå efter ping), samma med DCs, har inte DCat på hur länge som helst. Friendslisten funkar utmärkt, man kan joina via den och se andras stats. Favorites och History funkar också utmärkt. Kniven funkar. Har inte DX9 så kan inte uttala mig om det men är det inte dags att uppdatera nu? (du är ju en PC spelare för fan!). Hit registration buggar sig ibland, men inte ofta alls (~1 gång per timma för mig). Smått ooptimerat visst, men det kan man tåla. Helikoptrarna är inte så svårhanterade och dom patchade dom för att var lättare för typ en månad sen (BF2s helikoptrar är mycket mer svårhanterade IMO). Vafan är "Negative mouse acceleration"? Jag kan sikta, röra på mig och skjuta helt utmärkt iaf. Inget Onslaught, det är för att det inte finns några servrar som vill dra ner sitt player support från 32 till 4. Dom borde dock fixa ett separat matchmaking för Onslaught.
Hur skulle flares hjälpa? Det finns ju inga Heat-seekers i hela spelet. Inget Spec Act, håller med dig där. Använder inte VOIP så jag kan inte uttala mig om det. Vapenbalanseringen är helt okej, mer upp till skytten än vapnet.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

För att inte glömma 32 spelare max, 4 personer max per squad, ingen commander, små banor, inga flygplan, ingen mod-support, inga privata servrar, inget LAN, bara 2 nationer att spela.

Allt detta som inte fanns i BC2 fanns i BF2, PC spelandet är påväg i en rak nerförsbacke just nu i sin utveckling. Jag är orolig över det eventuella att BF3 kan vara ett multiplattform spel av just, denna, jävla, anledning. Speciellt när BF3 var det spel jag väntade på, jag skiter i Bad Company, det skulle vara ett sidospår för konsollerna. Jag väntade på BF3 som den riktiga UPPFÖLJAREN till BF2, inte nerföljaren!

Förhoppningsvis så ser dom att BC var BC och att klassiska BF var klassiska BF. Gameplayet är någorlunda annorlunda i spelen, mer fast paced i BC och mer långsamt och strategiskt i BF. 32 spelare är helt utmärkt enligt min åsikt fast BF ska ha 64. (Och wow, det fanns 3 nationer i BF2). Konsoller pallar mer än 32 spelare btw, Resistance 2 hade 64 och MAG har ju 256 väldigt lagg fritt.

Medlem
Skrivet av Juel91:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

Lol, dom flesta buggarna har blivit fixade nu. Spelet har inte kraschat på hur länge som helst, server browsern funkar asbra nu (Snabb och sparar preferences tex. bara rush, inte hardcore, inte fulla/tomma låsta osv.), ping lista så man slipper lagg (har inte laggat för mig på hur länge som helst efter jag började gå efter ping), samma med DCs, har inte DCat på hur länge som helst. Friendslisten funkar utmärkt, man kan joina via den och se andras stats. Favorites och History funkar också utmärkt. Kniven funkar. Har inte DX9 så kan inte uttala mig om det men är det inte dags att uppdatera nu? (du är ju en PC spelare för fan!). Hit registration buggar sig ibland, men inte ofta alls (~1 gång per timma för mig). Smått ooptimerat visst, men det kan man tåla. Helikoptrarna är inte så svårhanterade och dom patchade dom för att var lättare för typ en månad sen (BF2s helikoptrar är mycket mer svårhanterade IMO). Vafan är "Negative mouse acceleration"? Jag kan sikta, röra på mig och skjuta helt utmärkt iaf. Inget Onslaught, det är för att det inte finns några servrar som vill dra ner sitt player support från 32 till 4. Dom borde dock fixa ett separat matchmaking för Onslaught.
Hur skulle flares hjälpa? Det finns ju inga Heat-seekers i hela spelet. Inget Spec Act, håller med dig där. Använder inte VOIP så jag kan inte uttala mig om det. Vapenbalanseringen är helt okej, mer upp till skytten än vapnet.

Använd styckeindelning nästa gång du skriver, tack.

CTD, server browser och kniven har fixats, ja. Men jag tänkte mer på;

- Hit-reg (delvis bättre än förut, men ett lamt sätt att "fixa" det på)
- C4 som inte detonerar
- Flares (ja flares, vet du vad Tracer Dart är för något?)
- Onslaught. Eftersom det är ett orankat spel-läge så kan ju EA hålla i servrarna, precis som på konsollerna?
- Vapenbalansering. Nej, detta spel är otroligt arkadinriktat. Det krävs ingen större erfaranhet för att hantera vapnena i BC2. Vapnena ÄR obalanserade. Som jag sagt, CG, AT4, M60, M95, AN-94, F2000 etc, dom är inte balanserade.

Skrivet av Juel91:
Skrivet av Keasar:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Juel91:

Epic whine flood. BC2 är bra. Man behöver ungefär lika mycket skill för det spelet som BF2. Och BF3 blir multi-plat, big deal... Visst det vore nicare om det hade varit PC-exklusivt men jag tror knappast att det kommer att skada spelet, får man hoppas iaf. Ni som hatar BC2, ge mig någon riktig anledning att hata det, snälla (Prone gills inte, fast dom ska fan ha det på BF3).

Du får gärna läsa min bugglista som jag skrev på sidan 5:

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=100113&page=5#post_13508...

De flesta av punkterna jag skrivit existerar fortfarande i spelet.

För att inte glömma 32 spelare max, 4 personer max per squad, ingen commander, små banor, inga flygplan, ingen mod-support, inga privata servrar, inget LAN, bara 2 nationer att spela.

Allt detta som inte fanns i BC2 fanns i BF2, PC spelandet är påväg i en rak nerförsbacke just nu i sin utveckling. Jag är orolig över det eventuella att BF3 kan vara ett multiplattform spel av just, denna, jävla, anledning. Speciellt när BF3 var det spel jag väntade på, jag skiter i Bad Company, det skulle vara ett sidospår för konsollerna. Jag väntade på BF3 som den riktiga UPPFÖLJAREN till BF2, inte nerföljaren!

Förhoppningsvis så ser dom att BC var BC och att klassiska BF var klassiska BF. Gameplayet är någorlunda annorlunda i spelen, mer fast paced i BC och mer långsamt och strategiskt i BF. 32 spelare är helt utmärkt enligt min åsikt fast BF ska ha 64. (Och wow, det fanns 3 nationer i BF2). Konsoller pallar mer än 32 spelare btw, Resistance 2 hade 64 och MAG har ju 256 väldigt lagg fritt.

När du menar konsoller, antar jag att du syftar på PS3? De spel du nämnde är PS3-exklusiva.

Ja, det kanske är XBOX 360 som är boven trots allt.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Använd styckeindelning nästa gång du skriver, tack.

CTD, server browser och kniven har fixats, ja. Men jag tänkte mer på;

- Hit-reg (delvis bättre än förut, men ett lamt sätt att "fixa" det på)
- C4 som inte detonerar
- Flares (ja flares, vet du vad Tracer Dart är för något?)
- Onslaught. Eftersom det är ett orankat spel-läge så kan ju EA hålla i servrarna, precis som på konsollerna?
- Vapenbalansering. Nej, detta spel är otroligt arkadinriktat. Det krävs ingen större erfaranhet för att hantera vapnena i BC2. Vapnena ÄR obalanserade. Som jag sagt, CG, AT4, M60, M95, AN-94, F2000 etc, dom är inte balanserade.

Jag har upplevt icke fungerande C4 så jag är med dig på den.

AT4 och F2000 är garanterat INTE OP. När du använder AT4 så är du exponerad länge nog att bli skjuten och F2000 är absolut inte en av de bättre ARs, lite skada och hög RPM.
Och du behöver ju inte använda de sämre vapnena om du inte vill (Fast personligen så kan jag använda alla vapnena och fortfarande KD>1), du är ju inte fast med vapnena som i tex BF2.

Skulle nog säga att skillen för att vara bra med vapnena i BC2=BF2. Jag lyckas iaf bra med vapnena i båda spelen.

Personligen vill jag inte spela Onslaught men jag menade att dom borde fixa Onslaught till PC, höll med dig med andra ord.

Flares för Darts? Tror inte att dartsen funkar på det sättet plus att dom är svåra att träffa med så om man träffar förtjänar man att skjuta ner helikoptern.

Medlem
Skrivet av Juel91:
Skrivet av bladefinor:

Använd styckeindelning nästa gång du skriver, tack.

CTD, server browser och kniven har fixats, ja. Men jag tänkte mer på;

- Hit-reg (delvis bättre än förut, men ett lamt sätt att "fixa" det på)
- C4 som inte detonerar
- Flares (ja flares, vet du vad Tracer Dart är för något?)
- Onslaught. Eftersom det är ett orankat spel-läge så kan ju EA hålla i servrarna, precis som på konsollerna?
- Vapenbalansering. Nej, detta spel är otroligt arkadinriktat. Det krävs ingen större erfaranhet för att hantera vapnena i BC2. Vapnena ÄR obalanserade. Som jag sagt, CG, AT4, M60, M95, AN-94, F2000 etc, dom är inte balanserade.

Jag har upplevt icke fungerande C4 så jag är med dig på den.

AT4 och F2000 är garanterat INTE OP. När du använder AT4 så är du exponerad länge nog att bli skjuten och F2000 är absolut inte en av de bättre ARs, lite skada och hög RPM.
Och du behöver ju inte använda de sämre vapnena om du inte vill (Fast personligen så kan jag använda alla vapnena och fortfarande KD>1), du är ju inte fast med vapnena som i tex BF2.

Skulle nog säga att skillen för att vara bra med vapnena i BC2=BF2. Jag lyckas iaf bra med vapnena i båda spelen.

Personligen vill jag inte spela Onslaught men jag menade att dom borde fixa Onslaught till PC, höll med dig med andra ord.

Flares för Darts? Tror inte att dartsen funkar på det sättet plus att dom är svåra att träffa med så om man träffar förtjänar man att skjuta ner helikoptern.

Du missförstod mig. Jag menade att de vapnen jag nämnde var obalanserade, inte endast OP. Som du sa, AT4 och F2000 är ABSOLUT inte OP, snarare tvärtom. AT4 blev just nerf'ad av ingen anledning alls, och F2000 drabbas hårt av hit-reg och sin höga Rate of Fire, plus dess låga Damage. Dessutom har den ingen vidare Accuracy heller för den delen.

När du skjuter ut flares med helikopter så försvinner tracer dart'en som någon lyckligtvis har skjutit fast. Det var det jag syftade på.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Du missförstod mig. Jag menade att de vapnen jag nämnde var obalanserade, inte endast OP. Som du sa, AT4 och F2000 är ABSOLUT inte OP, snarare tvärtom. AT4 blev just nerf'ad av ingen anledning alls, och F2000 drabbas hårt av hit-reg och sin höga Rate of Fire, plus dess låga Damage. Dessutom har den ingen vidare Accuracy heller för den delen.

När du skjuter ut flares med helikopter så försvinner tracer dart'en som någon lyckligtvis har skjutit fast. Det var det jag syftade på.

Jag tycker vapenbalanseringen är helt okej iaf. Vilket vapen man har gör inte så jätte stor skillnad som det skulle göra i tex COD.

Personligen tycker jag inte att man ska ha nåt sätt att ta av darts.

Medlem

de jag lackar mests på BFBC2 är att man inte kan ligga som sniper....

näe BF och BF2 spelen är bättre.... men jag lirar BFBC2 ändå av någon anledning..

Medlem

Det är inte så att alla gnäller och säger att ni ska bojkotta spelet innan spelet är släppt som COD MW2 och när spelet släpps så köper alla spelet likt förbannat? Detta gäller inte mig för jag håller oftast vad jag säger


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Skriv svar