Medlem
Lotr forum!

Nu vet jag inte om nån redan har skrivit om det här, men jag undrar varför det inte finns ett Lotr forum?
Tacksam för svar!


signatur

Wai

Medlem

Allmänt Lotr forum eller diskussion kring Lotr online? Well, antar att det är för att det inte diskuteras nog om spelet i dom allmäna forumen som finns för MMO diskussioner, så det inte är värt besväret. men det är mina två cent.

Medlem

Allmänt Lotr forum menar jag såklart!:)


signatur

Wai

Inaktiv

Visst, Lotr är väll ett hel schysst spel, men nja, för litet/ för smalt ämne.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:

Visst, Lotr är väll ett hel schysst spel, men nja, för litet/ för smalt ämne.

Hm, vad menar du exakt? Det finns ju många Lotr spel så vad menas?


signatur

Wai

Medlem

Tja, det är ju ingen enorm disskution kring dessa. Finns många märken med många spel, betyder inte att intresset är högt för det.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Noken8:
Skrivet av quadpod:

Visst, Lotr är väll ett hel schysst spel, men nja, för litet/ för smalt ämne.

Hm, vad menar du exakt? Det finns ju många Lotr spel så vad menas?

Oj sorry.

Joo visst finns det flera Lotr spel (satt o var helt fokuserad på ett av Battle for middle earth spelen när jag skrev inlägget , så det blev lite fel^^), men tror ändå det är något smalt, det är ju inte så mkt disskusion, vilket bevisar det.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Antikvitet

Tredje svaret på fem minuter som jag skriver i en tråd som handlar om att vi ska öppna nya forum.

Vi försöker att hålla nere forumantalet för att hålla uppe aktiviteten. Om ett ämne har så många trådar och inlägg på kort tid att det passar bättre som ett eget forum så kommer ett skapas.

Med andra ord tjänar det inte mycket till att önska nya forum. Starta trådar i stället.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar