Systemkraven avslöjade för Need for Speed: Most Wanted

Robot
Systemkraven avslöjade för Need for Speed: Most Wanted

Har din dator vad som krävs för att fläska på med de högsta inställningarna?

#electronic-arts, #need-for-speed-most-wanted


Medlem
Systemkraven avslöjade för Need for Speed: Most Wanted

Åhnej, nu kommer alla skryta om sina datorer -.-

Hursomhelst, minimikraven borde dom flesta kunna stå ut med i dagens läge.

Medlem

Förresten, jag har en Core i7 3960X, överklockad såklart, 24GB RAM, 2 st GTX 690 och 2x3TB hårddiskar. Justja, glöm inte mina två 512GB SSDs också!

Medlem

Sjukt låga systemkrav för ett 2012 spel o.O

Medlem
Skrivet av Loxus:

Åhnej, nu kommer alla skryta om sina datorer -.-

Hursomhelst, minimikraven borde dom flesta kunna stå ut med i dagens läge.

Låt dom. Deras e-penis är inget någon bryr sig om oavsett bortsett from de själva.

Själv har jag inte den jävlaste aning hur det kommer att gå! Får se! (Grafikkortsbiten som är ett bekymmer)

Medlem

Inga problem.

Synd att det är EA bara, där skon klämmer.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Förresten, jag har en Core i7 3960X, överklockad såklart, 24GB RAM, 2 st GTX 690 och 2x3TB hårddiskar. Justja, glöm inte mina två 512GB SSDs också!

Förresten, ingen bryr sig

Medlem

Är detta nyversion av det redan 6 år gamla Most Wanted?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

Vore ju nice med ett högupplöst bilspel, senaste hot pursuit var ju en sjuk besvikelse grafikmässigt.

Medlem
Skrivet av mackemong:
Skrivet av Loxus:

Förresten, jag har en Core i7 3960X, överklockad såklart, 24GB RAM, 2 st GTX 690 och 2x3TB hårddiskar. Justja, glöm inte mina två 512GB SSDs också!

Förresten, ingen bryr sig

Fint att du inte fattade att det var ett skämt..

Skrivet av Aresz:

Vore ju nice med ett högupplöst bilspel, senaste hot pursuit var ju en sjuk besvikelse grafikmässigt.

Eh...va?

Skrivet av ohem:

Är detta nyversion av det redan 6 år gamla Most Wanted?

Typ så, ja.

Medlem

Men.. Vadå.. "Most Wanted"....................................... Okay, visst, det var det sista bra NFS.. Snälla dra inte det namnet i skiten också -_- Vad sjutton sysslar de med? Hot Pursuit kunde jag väl "förstå", men... Detta namnet blir väl ändå helt identiskt eller? :S

Medlem

alla need for speed spel är updateringa av varandra

Medlem

ett spel aom kräver dx10? Say whaaaaat?!

Medlem
Skrivet av tirim4:

ett spel aom kräver dx10? Say whaaaaat?!

Precis som BF3.

Skribent

Usch, jag som ville installera det här på min gamla P1a med Win 98, 32 meg ram, 8 gigs hdd och mina SLI kopplade Voodoo 2 kort.

Medlem

Är det bekräftat att spelet använder Frostbite 2? Har inte riktigt hängt med i svängarna, men ett racingspel i en så kompetent motor (som inte är en "film") är ju riktigt intressant!

Medlem

Tyckte Frostbite 2 i The Run inte blev bra. De har väll nu, efter ett år, patchat det så det är spelbart på ett GTX 590 och I7.

Har börjat spela Shift igen efter en tur i Forzaland och vette katten om något PC spel någonsin kommer i närheten. Köpte det nyligen igen och helt underbart i Nvidia play 3D. Har utvecklingen backat?


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Det ser mörkt ut -.-"

Medlem

Hm, jag skall se om jag får igång ColinMcRae 2 på min win7 burk.

Edit: Fungerar toppenbra!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ironisk?

Tycker själv både 3D vision, grafiken, spelkänslan och styrning med ratt är milslångt bättre i Shift än i Shift 2. Ok, Okej, Dirt 3 är vackert men irriterande tycker jag (för mycket DLC och trix-tävlingar som stoppar en i karriärspelet).

ColinMcRae 2 är jäkligt kul att spela på Laptoppen


signatur

Det var detta...

Medlem

Brydde mig inte om att läsa dom men ja, vi har alla Dx9. Så.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av tirim4:

ett spel aom kräver dx10? Say whaaaaat?!

Precis som BF3.

Ah, fick för mig att bf3 krävde dx11, my bad.

Skall damma av ratten som står i garderoben.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar