Nya filmsekvenser från Beyond: Two Souls

Robot
Nya filmsekvenser från Beyond: Two Souls

Två minuter färskt filmmaterial från Heavy Rain-skaparens senaste.

#heavy-rain, #beyond-two-souls


Medlem
Nya filmsekvenser från Beyond: Two Souls

Motor?

Grafiken var ju grym.

Medlem

Ser najs ut!

Synd bara att FPS-en droppar hela tiden... Blir galen när det börjar "sega ner".

Jaja, I know, det är inte färdigutvecklat - men jag fucking hatar FPS-lagg.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Ser najs ut!

Synd bara att FPS-en droppar hela tiden... Blir galen när det börjar "sega ner".

Jaja, I know, det är inte färdigutvecklat - men jag fucking hatar FPS-lagg.

Beyond: Two Souls ser otroligt bra ut. Imponerande! Dock...

Shit happens med föråldrad konsoll-hårdvara. Alla kan vi hålla med om att stutterlag/fps drops och inlevelse är motsatser, oavsett om det är minecraft eller crysis man lirar.

Och det MÅSTE ju inte ens vara så, det är det roliga - problemet är inte (bara) att PC är kroniskt bättre än konsoller. Problemet är att konsollerna har såna löjliga tidsrymder mellan hårdvarubytena.

Tills konsolltillverkarna slutar tjäna mer på att bevara samma maskin på marknaden i ett decennium så får du helt enkelt fixa en helt ok PC om du vill kunna garantera dig själv en tekniskt värdig upplevelse.

TL;DR
http://resource.mmgn.com/Gallery/normal/7PLLYLB8.jpg

Medlem

Dubbel-post för att FZ's edit-funktion är heltrasig.

Ville bara säga att Beyond: Two Souls ser otroligt bra ut och jag är imponerad av deras motor, etc. Naturligtvis.

Dock skulle den garanterat se bättre ut på PC. :3

Har två kompisar som jobbar med musiken just nu till spelet, ser bra ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Nya filmsekvenser"? "Färska filmsekvenser"?

Ny film bestående av klipp ifrån den längre gameplayvideo som släpptes på E3..

Hur som hur ser det sjukt bra ut tycker jag. Känslorna som går att läsa i ansiktet på karaktärerna är enastående verkligt. Inte alltid kul med bara en massa QT events, men utvecklaren säger att spelet blir radikalt olika beroende på hur man klarar en sekvens. Man får väl helt enkelt se det som en interaktiv film Snyggt är det i alla fall.


signatur

K9
:.:

"Where do you go, when you have already gone Beyond what is!?"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar