Bakgrundsbild GT

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tycker faktiskt annonser som denna är betydligt behagligare än en massa mindre flash-annonser å liknande ^^

Håller med och för mig fungerar det bra, iallafall med FF använder inte IE.

Youtube-proffs

Låter kanske jävligt dumt nu, men tänkte faktiskt dra upp en viss tråd om att det var trevligt med sån där "Big bang" reklam då den gav ett annat utseende på hela FZ.

Sega ner min dator gjorde det inte, jag använder Safari, när jag använde FF och IE så var det däremot andra bullar.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hade inte stört mig om det inte hade gjort sidan direkt jobbig att surfa på, jag gillar allt GT så själva reklamen har jag inget emot men scrollandet gjorde att jag bara besökte sidan då och då, kollade lite snabbt om det kommit en ny nyhet och sen stängde tabben.

Kan inte komma ihåg att sådana här reklamer någonsin laggat ner en sida så här mycket och då finns det ändå en del sidor som kör med dem.

Kör f.ö den senaste stabila Opera builden (9.26), den man får om man bara tankar första bästa, körde med någon beta version innan jag formaterade häromdagen så det kan vara därför, den stabila builden är ostabilare än betan ;D

12
Skriv svar