EverQuest II följer gratis-att-spela-trenden

Robot
Medlem
EverQuest II följer gratis-att-spela-trenden

Jaha blir kanske att testa dårå.

Medlem

Stay away!

Medlem

Väldigt likt LotROs kommande system asså, aja där är man lifetime så kommer automagiskt bli lifetime VIP så det är chill ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jisses vad jag ryste till av välbehag av titeln...men ack att det skulle vara begränsat så pass...

Medlem

Tja, jag tvivlar på att det här kommer att ge mig något jag saknat innan, men har jag inget för mig så kan jag ju prova. Bra initiativ, men jag tror nog att jag föredrar DDO:s modell, där man kan tjäna sina poäng genom hårt arbete om man vill.

Dax
Medlem

jag tycker det är bra med dessa begränsningar klart att f2p spelarna inte ska ha samma saker som dom som betalar månads kostnad.

Och då f2p servern kommer vara en helt ny utanför dom andra servrarna vad jag läste så spelar det ju ingen roll.

Gillar dessa nya ideer ang F2P så folk får upp ögonen och testar så kan det bli även nytt folk som betalar.

Mvh Dax

PaZ
Medlem

Stor humor att kalla en begränsad version för "Extended"

Inaktiv

Tycker det är lite väl snålt att inte ens låsa upp allt för Gold och Platinum. Vill dom ha fler än dom 4 raserna man börjar med får dom också punga ut.

Medlem

ja har inget imot att spelare som inte betalar får lite begränsningar, men nära lästa det ''styrka på diverse förmågor'' så vafan ska dem som betalar skada mer/heala mer lr vade nu är för förmåga dem använder det bliru så orättvist i PVP (om det nu finns pvp i deta spel har ingen anning )


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av PaZ:

Stor humor att kalla en begränsad version för "Extended"

HAHA ja fan stämmer ju Tumme upp!


signatur

Rwa?

1
Skriv svar