Utvecklarsnack om Infamous 2

Robot
Medlem
Utvecklarsnack om Infamous 2

Var såg man det "nya nya" utseendet nånstans? Tyckte det såg likadant ut som innan...

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Var såg man det "nya nya" utseendet nånstans? Tyckte det såg likadant ut som innan...

Jepp, såg inte heller något "nytt" utseende. Cole såg ut som i de andra filmerna som jag sett av 2:an, dvs inte så lik sig från 1:an.

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av peter_lovgren:

Var såg man det "nya nya" utseendet nånstans? Tyckte det såg likadant ut som innan...

Jepp, såg inte heller något "nytt" utseende. Cole såg ut som i de andra filmerna som jag sett av 2:an, dvs inte så lik sig från 1:an.

Ah, alltså. This is the story.

True story.

Först kom Infamous. Alla var glada, elektriciteten flödade och alla dansade. Sedan visade första koncepttjaffset från uppföljaren upp.

Ett unisont WTF spred sig över väljarkåren. Störta regimen, ner med förtrycket och så vidare yttrades med dova stämmor i de minst besökta spelaffärerna.

Sen till att spelet började visas upp blev det istället nuvarande look på den elektriska nissen, men det är varken den från 1:an eller den första från 2:an.

Ridå ner.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ok missförstå mig rätt nu eller rätta mig om jag har fel men jag tolkade detta som att det var E3-looken som ändrats till nåt som mer liknade ettans utseende och inte nån tidig konceptskiss som folk hade reagerat på. Jag har själv inte sett röken av nån sådan, det första materialet jag såg var bilderna och filmerna från E3.

1
Skriv svar