Egna recensioner?

Inaktiv
Egna recensioner?

Hej FZ!
Tycker ni gör ett utmärkt jobb!:up:
Men jag tycker att det borde finnas ett ställe där man kan titta på medlemmars recensioner av spel. Alla ska kunna göra en recension av ett spel:D.

Redaktör

Bloggarna är ett utmärkt ställe att publicera recensioner på, gå till bloggpanelen och börja plita.

I nuläget har vi inga planer på att skapa en specifik avdelning för medlemsrecensioner. Vi har kört såna ett par gånger och trots att de bästa belönats med priser har intresset varit svalt. Visst, då gällde det att skriva om specifika spel, men... tja, vi vill nog se mer aktivitet på den fronten innan vi ger det en egen avdelning.


signatur
Medlem

En idé vore ju att i spelsamlingen kunna skriva en kommentar/minirecension i samband med att man sätter betyg. Det är nog få som vill/kan/orkar skriva en "riktig" stor recension, men jag är övertygad om att möjligheten att skriva minirecensioner skulle vara populär (tänk Amazons "customer reviews"). Det är två vitt skilda företeelser. Vi kan då ha en till flik på spelsidan ("Medlemsrecensioner") eller baka in dem i "Ägs av".

Medlem

En bra ide, om betygsättarn är objektiv och ärlig i sitt omdöme, och inte höjer ett dåligt spel till skyarna bara för att det är till sin favorit konsoll.

Inaktiv

Jag skulle älska att skriva mina egna recensioner. Sen skulle man få diskutera recensionen med andra medlemmar.:D

Medlem

Tycker det är bra som det är.. Det funkar ju jättebra i ens blogg


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar