Signatur Inställningen

Medlem
Signatur Inställningen

Blev lite missnöjd av signatur inställningen.
När jag blev medlem på forumet blev jag lika ivrig som alltid att fixa en bra signatur. Inte många som bryr sig men jag är en av dom som gör.
Men efter ett par rader med bibelord (med mera) så kunde jag bara ha 2-3 rader med text?
Seriöst, det är faktist viktigt att få ha lite att skriva på. Men annars med bildalbum och spelsamling + bilduppladdnings sakerna är mycket bra. Inte många forum som har.

Det ända som saknas är att man borde kunna ha längre signatur

Eller vad tycker ni andra?
---
PS. Ni måste vara aliens som laddar upp nya patchar från spel och sånt på 1 sek.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

man går in på trådar för att läsa inlägget, så signaturen ska inte få vara för stor

Inaktiv

Gränsen ligger bra där den är.

Medlem

Gränsen finns där för att fylla en funktion - finns inget värre än när man besöker ett forum där en signatur tar upp den dubbla ytan av inlägget.

Inaktiv

Håller med ovanstående.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

det är absolut bra som det är,. jag vill läsa trådar, inte se en massa reklam för div claner eller annat "roligt"


signatur

R.I.P The_maxx

Redaktör

mosoloa1: Platsmängden i signaturen är begränsad för att vi vill lyfta fram det som skrivs, inte vem som skrivit det. Om du vill berätta mer om dig själv kan du göra det på din profilsida (länka dit i signaturen och du så önskar).


signatur
1
Skriv svar