FZ vad håller ni på med!?

Medlem
FZ vad håller ni på med!?

Först tar ni bort releaselistan och sätter dit någon trött hotlist istället och nu har ni tagit bort Little Gamers! Er förnying av sidan försämrar den! gillar inte heller den någorlunda nya sökfunktionen för spel, känns som om man hamnar på google -.-

Tummen upp för de nya sidorna för spel, forum förändringen och blogg uppdateringen med statestik, dock borde den göras lättare tillgänglig.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Såvitt jag kan se finns 'Little Gamers' kvar.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Såvitt jag kan se finns 'Little Gamers' kvar.

jepp, och releaselistan hittar du om du klickar på länken längst ner på "hotlistan".

Kanske en aning felplacerat då top 10 inte har så mycket att göra med releaser?

Medlem

little gamers finns inte på min dator ska kolla när jag kommer hem, iaf tycker jag att de kan ha både hot list och release list upp samtidigt


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Forumet Little Gamers finns inte så länken från little gamers till forum 70 är död.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Rissan:

Såvitt jag kan se finns 'Little Gamers' kvar.

jepp, och releaselistan hittar du om du klickar på länken längst ner på "hotlistan".

Kanske en aning felplacerat då top 10 inte har så mycket att göra med releaser?

Den länken är till den stora releaselistan, jag menar den där man såg 2 veckor framåt för alla format (man kunde välja pc, wii, xbox etc), bästa funktionen imho.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar