Forum-knappen
Personligen tycker jag den nu försvinner i en massa andra knappar, men det kanske är för att man är så van med den gamla placeringen ^_^
Håller fullständigt med!
Nej, vi borde starta en kampanj för att flytta tillbaka forum knappen, alternativt göra den lite lime-grön för att den ska synas
Hehe, jäkla nötknäpparfasoner att flytta forumlänken så där utan förvarning.
Helt vanesak, men skulle också gärna se forumet lite mer utmärkande, åtminstone att det är i nån ände av en lista som förut. Kul med variation annars, menar inget annat.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
vi kanske borde sätta en <blink></blink> runt den?
Det är riktigt obehagligt att trycka sig vidare till forumet nu. Innan omplaceringen flöt allting på hur bra som helst, man tänkte inte ens på att man klickade sig vidare till forumet, nu är det dock riktigt jobbigt att hitta rätt. Trycker alltid på fel länk. Nej, byt tillbaka!
Det är riktigt obehagligt att trycka sig vidare till forumet nu. Innan omplaceringen flöt allting på hur bra som helst, man tänkte inte ens på att man klickade sig vidare till forumet, nu är det dock riktigt jobbigt att hitta rätt. Trycker alltid på fel länk. Nej, byt tillbaka!
Håller fullstänigt med.
Trode ni lag ner forumet eller något sånt först:O Att den blinkar å har annan färg är både en rba å dålig ide tycker jag:P Fult men enkelt:) Men kanske någon "senast i forumet" ruta? På startsidan.
Jag håller också med om att nya placeringen är mindre bra. Synas bättre på förstasidan, visst, men det får ju bara motsatt effekt när den försvinner bland andra grejer.. tycker att Forum och Bloggar bör vara placerade högst upp under Avdelningar. Att ha dem under Innehåll - som i övrigt bara innehåller FZ-material, inte "användargenererat" material såsom bloggar och forum - är inte ett dugg logiskt. Nu är det bara inkonsekvent och rörigt.