Medlem
Förslag

Som det är nu så verkar det som att man måste "bevaka" trådar för att få e-post svar om någon postat i tråden?

Varför inte ha som "alla" andra forum, att svarar man i en tråd så får man ett e-post meddelande så fort någon annan person svarat i den tråden. Jag menar har man svarat i en tråd så är det ju ganska självklart att det är ett ämne som på något sätt intresserar personen (om inte så borde personen aldrig ha postat i tråden öht).

Sen tycker jag det är extremt avigt att "forum" och "forumsökning" är i två helt olika avdelningar. Självklart ska man kunna både söka och använda forumet utan att behöva hoppa till en annan avdelning på sidan.


signatur
Inaktiv

Kan förstå dig, Men håller inte med. Väldigt störande att få massa mail, specielt när man inte bett om det. Du svarar i en populär tråd, åker till jobbet/skolan kommer tillbaka och har fått 50mail(+-)?:P
Jag röstar för att man ska ha det ungefär som det är!
Desutom blir vissa kanske lite "skämda" av att säga vad de tycker i en tråd då, och det kanske inte är fullt så bra?

Medlem

Nä, det funkar inte så alls. Du måste alltid trycka på länkarna för att fortsätta prenumerera på svar, så du kan inte få 50+ mail.

Jag tycker det är överlägset mot att försöka komma ihåg att trycka på "prenumerera" eller gå in och göra "avsluta prenumration".

Hur menar du med "skrämda" föresten? Du menar vi kanske skulle slippa meningslösa inlägg så som "coolt!" eller "skitspel", ja det vore ju verkligen en stor förlust


signatur
Medlem

nått som är smidigt är att gå till sin profil, och sen är det bara att kolla igenom dom trådarna som man har skrivit i.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

nått som är smidigt är att gå till sin profil, och sen är det bara att kolla igenom dom trådarna som man har skrivit i.

Skriver du inlägg i nyhetstrådar syns de inte där.
Hade tänkt skriva här om det, men glömt. Tack för påminnelsen @IceMan.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ja, att hitta inläggen man skrivit är inte så svårt, det klagar jag inte på.

Men jag gillar hellre att bara kolla min e-mail för att se om nån svarat, istället för att chansa och kolla tråden lite då och då.

Hänger på ett 15-20-tal forum så det skulle bli en väldig massa kollande fram och tillbaka om alla vore så.. vore smidigt om FZ var likadant, dvs om man vill så fyller man i profilen att det ska skickas svar vid medelande om nytt inlägg


signatur
Inaktiv

ett förslag som kanske inte går, men värt att nämna? är kanske att om man aktiverar så man vill att de kommer svar när nån skrivit i samma tråd som en själv, så kommer det som "msn ruta", som det kommer när nyheter kommer om man aktiverat "msn nyheter från fz" eller vad det heter?

1
Skriv svar