Några småförslag

Medlem
Några småförslag

Lite ändringar som jag tycker behövs:

1. Swappa om hela allmänt-delen i forumet, då får vi fler som skriver i övriga spel och liknande plus att Allmänt Prat länken inte ser lika inbjudande ut.

2. Visa hur många kommentarer det har skrivits i bloggportalen. Även om det finns "mest kommenterade inlägg" så ser man inte hur många inlägg det är.

3. Lås allmänt prat så att den bara visas för användare som varit medlem mer än tre månader. Då kommer det (förhoppningsvis) mer fokus på "spel-delarna".

Sedan skulle jag vilja ha en 2dagars ban på mig själv så jag kan ta en paus från fz.:\


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

#1

Redan varit uppe, det blir inget. Allmänt prat finns för att prata om annat en spel, ser inte många speltrådar där fö.

#2 Addition är ett bra sätt att räkna. Jobbigt om man har många inlägg iofs.

#3 Fail, man behöver inte stänga ute folk, bara begränsa dem när de uppenbart har problem själva, som jag själv skrev tidigare idag som du själv kommenterat ^^

Vila i frid

Tyvärr kan jag inte se något av dina förslag realiseras. Tyvärr, men vi tackar dig för dina åsikter.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Antikvitet

Gällande forumförslagen överlåter jag beslutet till Mikael (se ovan), men #2 ska nog gå att ordna. Jag lägger till en ticket till mig själv så vi inte glömmer bort det.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar