Nya spellägen till Plants vs. Zombies

Robot
Medlem
Nya spellägen till Plants vs. Zombies

Men Plants vs Zombies ska ju spelas med mus D: D: D: D: D: D: fy

Medlem

Brukar säga att mus och tangentbord alltid bäst men måste säga att Iphone/Ipad är det ultimata för Tower defence spel.

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Brukar säga att mus och tangentbord alltid bäst men måste säga att Iphone/Ipad är det ultimata för Tower defence spel.

Nja... kanske inte alla TD spel men just Plants vs. Zombies gör sig bra på touchscreen eftersom man måste plocka upp dom där solarna hela tiden.

Multiplayer låter i vilket fall som helst väldigt intressant. Hoppas verkligen att det kommer till andra platformar än Live.

Inaktiv

det är ju lite halvtråkigt att spela som zombie, fast det kanske roligare mot andra människor, men jag tvivlar.

Medlem

Ska bli intressant

Skrivet av vampyrer_suger:

det är ju lite halvtråkigt att spela som zombie, fast det kanske roligare mot andra människor, men jag tvivlar.

Låter som du testat det. eller är det bara en generell åsikt att spela zombie är tråkigt var det än är.
Saken är den att vi vet inte om man får spela som zombie utan att dom gjort nåt helt annat som ingen av oss tänkt på, kanske båda har zombies som man skickar mot varann. men du verkar ha full koll ialla fall.

Medlem
Skrivet av TruB:

Låter som du testat det. eller är det bara en generell åsikt att spela zombie är tråkigt var det än är.
Saken är den att vi vet inte om man får spela som zombie utan att dom gjort nåt helt annat som ingen av oss tänkt på, kanske båda har zombies som man skickar mot varann. men du verkar ha full koll ialla fall.

Finns minispel att låsa upp där man spelar zombies i första spelet.

Medlem
Inaktiv

Uppskattas! Jag väntar ivrigt på Plants vs. Zombies 2 som ska komma. 8)

Medlem
Skrivet av TruB:

orly

Tråkigt när man blir synad på sin egen okunskap huh?

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av TruB:

orly

Tråkigt när man blir synad på sin egen okunskap huh?

tänker då inte fortsätta ifrågasätt folk som verkar fånga fakta ur tomma intet. Om folk inte gjorde sånt hade jag inte heller ifrågasatt dom. Men det är väl tur att du finns som kan komma och rätta till när de blir fel. utan flame.

1
Skriv svar