Summer Game Camp: B Edition

Medlem
Summer Game Camp: B Edition

Borta på IEGOCENTRIC håller man på att klara av spel under sommaren, som nätt kallas för "Summer Game Camp". Jag tänkte försöka mig på ett liknande upptåg, och bjuder på en ospektakulär lista (i alfabetisk ordning!) med ospelade spel. Rödmarkerade spel har högre prioritet. Blåmarkerade spel håller jag på med nu.

Mitt mål
Målet är att klara av den ständigt växande spelhögen, ta ett break från multiplayers och fokusera på investeringar jag ännu inte rört. Dessutom för att ge lite tidsrymd för höstens lir. Realistiskt sett, så hoppas jag på att hinna med 50% innan Augusti.

Status
I samband med starten av detta jippo (igår), så tog mitt grafikkort ironiskt nog livet av sig, och motivet är ännu okänt. Det hindrade inte mig från att köra på mitt inbyggda HD3000 och klara Max Payne dock. Ett steg bakåt, helt klart.

1. Alpha Protocol
2. Bastion
3. Bioshock
4. Bioshock 2
5. Deus Ex: Human Revolution
6. Dungeon Siege 2
7. F.E.A.R. 3
8. Hitman 2: Silent Assassin
9. Hitman: Contracts
10. Hitman: Blood Money
11. Just Cause 2
12. Machinarium
13. Mass Effect
14. Mass Effect 2
15. Mass Effect 3
16. Max Payne
17. Max Payne 2
18. Max Payne 3
19. Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
20. Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
21. Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
22. Trine
23. Trine 2

#blogg

Summer Game Camp: B Edition

Det där är också en gedigen lista. "Deus Ex: Human Revolution" kan sluka mycket tid, så väl alla "Mass Effekt"-spelen, men du klarar det, sedan slipper du sitta med dåligt samvete över alla ospelade spel


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tror att Just Cause 2 kan bli en riktig tidsslukare, så det spelet ska jag ta längre fram. Jag har ungefär dubbelt så många spel till, men det är spel som har varit med i olika Steamdeals, och som jag inte har något större intresse av att spela.

Deus Ex har jag rört, men inte riktigt gillat. Ska ge det en omgång till tids nog

Jag har börjat på DE:HE två gånger, första gången kraschade datorn av annan anledning, detsamma andra gången, så jag har inte hunnit spela ut det än heller. Det får bli till hösten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar