Spela Tera en vecka gratis

Robot
Spela Tera en vecka gratis

Det koreanska MMORPG:et får nu en trial. Bättre sent än aldrig.

#tera, #bluehole-studio


Moderator | Testpilot
Spela Tera en vecka gratis

Jahaja, nu ska vi bara vänta på alla kommentarer där folk säger spelet failat för det fick en trial så snabbt.

Vilket det kanske gjort? Inte hållit så stor koll på spelet!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Inte f2p än?

Medlem

Min bror har tjatat om Tera länge nu, blir läge att testa nu då!


signatur

- r4z0r -

Medlem
Medlem

Värt att nämna att detta är på US servrarna inte EU denna trial utförs på.

Medlem

Vart fassiken hittar man key'n då?

Medlem

Är det det här spelet som det är mycket "naket" i?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Värt att nämna att detta är på US servrarna inte EU denna trial utförs på.

Något även jag noterade... Finns bara trial keys i europa, och de måste man få från existerande spelare tydligen. Alltid lika kul med spel som distribueras av tredjepart till andra regioner.


signatur

- r4z0r -

Moderator | Testpilot
Skrivet av marduk:

Inte f2p än?

Told you.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Är det det här spelet som det är mycket "naket" i?

Det visas en del hud, ja... Men så länge man inte är en femåring så tycker jag väl inte att det spelar någon större roll,

Lite viktigare är det att man äntligen vågat gå ifrån auto-aim i striderna och att det faktiskt finns ett politiksystem. Något som de flesta MMOs saknar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Skulle vilja testa men inte när man använder webbläsaren. det känse så ostabilt att använda webbläsaren till spel.

Medlem

Kan lika gärna prova nu när det ändå inte kostar något

Medlem
Skrivet av Dunder:

Lite viktigare är det att man äntligen vågat gå ifrån auto-aim i striderna och att det faktiskt finns ett politiksystem. Något som de flesta MMOs saknar.

Jag har inte följt spelets utveckling, men det här låter intressant. Kan du utveckla politikdelen?

Medlem
Skrivet av SveaRike:

Skulle vilja testa men inte när man använder webbläsaren. det känse så ostabilt att använda webbläsaren till spel.

? Spelet i sig använder inte webläsaren så vad snackar du om? Det finns ett sätt att dema spelet genom att streama det över weben med hjälp av Java, men det är typ allt.

Medlem
Skrivet av Birkovic:
Skrivet av Newklear:

Lite viktigare är det att man äntligen vågat gå ifrån auto-aim i striderna och att det faktiskt finns ett politiksystem. Något som de flesta MMOs saknar.

Jag har inte följt spelets utveckling, men det här låter intressant. Kan du utveckla politikdelen?

Varje provins styrs av en guild och dess guildledare blir provinsens "hövding", och där får dem då styra över skatter och liknande. Vet inte om detta är allt då jag inte spelat så mycket, men det är ju lätt att vidareutveckla konceptet, något de säkert kommer göra.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Aha. Mycket intressant. Det räcker för att jag ska köra trial i alla fall. Nu ska jag leta lite mer info.

Medlem

Jag får inget aktiveringsmail!!! vafan

Medlem

Är så trött med trenden att avsluta artiklar med frågetecken.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Att dom kör trial känns vettigt, känns som alla mmo's som undviker trials och öppen beta försöker sälja grisen i säcken!

1
Skriv svar