Få Perfect Dark-agent genom Crackdown 2

Robot
Moderator | Testpilot
Få Perfect Dark-agent genom Crackdown 2

Soft ändå ju


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kul grej iaf
Crackdown 2 var också kul, och jämför man med APB så är jag glad att det blev en ny utvecklare, och de gamla gjorde APB istället (som enligt min mening är riktigt fattigt, tyvärr).
De enda störande sakerna i betan var väl att grafiken inte så så "snygg ut", den var inte direkt odetaljerad men den grafiska stilen + den sunkiga staden gjorde att det såg "fult" ut på något sätt, även om det passar.
HUD, vita "ringar" med röda prickar som fylls allt eftersom man förbättrar sina förmågor påminner mig mer om tonåringar eller vattkoppor tyvärr, förhoppningsvis fixat i slutprodukten.
Få nyheter, iaf i betan så var nyheterna ganska få, hoppas dock hela spelet erbjuder mycket nytt.
"Force Unleashed-symdrom" dvs sikte som alltid fokuserar på onödiga saker (tunnor, bilar, annat) som är långt från fokus och inte på killen som är mitt i siktet, väldigt störande. Sen tycktes det inte finnas någon möjlighet att "växla mellan mål/fiender" medan siktet användes/man zoomade?

Dock så erbjöd spelet grym mutantslakt, roliga vapen och mycket bättre bilfysik!
Allt gott från "keys to the city" (expansionen till ettan) fanns med som default, riktigt grymt.
Härliga hagel som slår fienderna flera meter upp i luften, explosiva badankor, magneter med grym styrka. Lägg till en riktigt bra bilfysik, "renegade orbs" som försöker fly när du ska fånga dem (mer poäng när du lyckas) och annat gott så ser spelet riktigt bra ut.
Får hoppas slutprodukten rättat några av "felen" i demot så blir det köp vid release, Crackdown 1 var ju ett av 360's roligaste spel

Längtar efter den där recensionen

Perfect Dark Zero har jag...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar