Call of Duty: Black Ops på massa nya bilder

Robot
Medlem
Call of Duty: Black Ops på massa nya bilder

OOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGG!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Bilderna med Stery Aug verkar lite off... har dom inte orkat göra en ny handsättning på det vapnet? Är ju rätt skeptisk till att man håller i pipan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Bilderna med Stery Aug verkar lite off... har dom inte orkat göra en ny handsättning på det vapnet? Är ju rätt skeptisk till att man håller i pipan.

Ja jag förstår inte varför dom tagit bort det inbyggda handtaget, säkert bara för att man ska kunna få det som upplåsning senare.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Avstängd

Ja herregud. Hahaha vilket misstag med AUGen Det lättaste de kan göra är väl att sätta dit ett extra handgrip under pipan så han inte håller handen runt pipan

Medlem

Det hålls ju inte ens i pipan utan snarare löst runt den. Inget vidare om man vill att fler än det första skottet träffar...

Medlem

Riktiga män har skägg


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Kollade bara lite snabbt, men det satt ett handtag på Aug;en. Så, jag skulle gissa att anledningen till att karaktären där inte håller i det är för att karaktären har speciella animationer som de gjort med motion-tracking (tror jag att det heter). När de spelade in det så hade det säkert inte en Aug, utan någon annan sak han höll i. Därav ser det ut så, mina fem cent.

##edit

Tar tillbaka det där om att det satt ett handtag där, men resten består.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Spelets AUG är troligast en prototyp utan en framstock. Black Ops förbanden fick oftast tag på vapenprototyper flera år innan dom blev allmänt kända och antagna i större antal.

Medlem

"Män med skägg, fler män med skägg och en bunt explosioner. Plus en helikopter och snö.", Haha! Herregud vad jag älskar FZ.

Wow, en snubbe med gevär, ute i jungeln!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser fram emot detta spelet. Hoppas de skiter alla i ansiktet genom att leverera ett spel som verkligen är bättre på alla punkter och med ett riktigt bra online läge. Satisfy me!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Wow, en snubbe med gevär, ute i jungeln!

han har napalm mellan skinkorna


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Riktiga män har skägg

Mycket manlig kommentar!
Ser helt okej ut iaf

Medlem

Ser ut att bli en riktigt fet kampanj


signatur

Game long and prosper

Medlem

Underbart snyggt. Det kommer att kicka MoHs ass så hårt!!

Inaktiv
Skrivet av DU238:

Spelets AUG är troligast en prototyp utan en framstock. Black Ops förbanden fick oftast tag på vapenprototyper flera år innan dom blev allmänt kända och antagna i större antal.

Tror att dom aldrig skulle göra en prototyp utan handtag där fram på ett sånt vapen.

Du kan räkna med att bränna sönder fingrarna rätt snabbt om du håller en "oskyddad" pipa på det sättet om du förstår vad jag menar.

Fast iofs, det är ju "bara" ett spel

Medlem

Jag är ingen som tycker grafik är viktigast i spel, och COD serien är långt ifrån fula spel. Men skulle vara kul om dom byggde en egen NY motor till serien. Det skulle fräscha upp serien lite, dom kör ju med samma motor som till cod2, bara fett modifierad?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av DU238:

Spelets AUG är troligast en prototyp utan en framstock. Black Ops förbanden fick oftast tag på vapenprototyper flera år innan dom blev allmänt kända och antagna i större antal.

Mja, vapnet är inte helt nytt, det togs i bruk 1978 vilket inte är så långt efter Vietnamkrigets slut. Sen vet jag inte vilken tid just dom screenshotsen utspelar sig i men jag antar att det är efter Vietnamkriget.

För övrigt är det slarvigt av de designers som jobbat med AUGen med tanke på att det främre greppet går att vika in så om de bara var lata och inte orkade göra modeller som håller i det vanliga hantaget så är det enkelt att lägga till en lite plastbit under pipan.

/P

Medlem
Skrivet av Proppen:
Skrivet av DU238:

Spelets AUG är troligast en prototyp utan en framstock. Black Ops förbanden fick oftast tag på vapenprototyper flera år innan dom blev allmänt kända och antagna i större antal.

Mja, vapnet är inte helt nytt, det togs i bruk 1978 vilket inte är så långt efter Vietnamkrigets slut. Sen vet jag inte vilken tid just dom screenshotsen utspelar sig i men jag antar att det är efter Vietnamkriget.

För övrigt är det slarvigt av de designers som jobbat med AUGen med tanke på att det främre greppet går att vika in så om de bara var lata och inte orkade göra modeller som håller i det vanliga hantaget så är det enkelt att lägga till en lite plastbit under pipan.

/P

Utspelar sig inte Black Ops mellan 1959-75? Eller blandar jag ihop det med något annat angående Black Ops? Anyways, det här med prototyper och slarvigt gjorda vapen skulle vara något tydligare ifall det gjorde.

Medlem

Det handlar till 99% bara om att animationer/modeller har ett standard läge som är gjort efter en snubbe med en m4 eller m16. Sen bara byter man vapnet. Vilket gör att det ser förjävligt ut när det inte är ett "standard" vapen. Lathet till max iaf...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av DU238:
Skrivet av Proppen:
Skrivet av DU238:

Spelets AUG är troligast en prototyp utan en framstock. Black Ops förbanden fick oftast tag på vapenprototyper flera år innan dom blev allmänt kända och antagna i större antal.

Mja, vapnet är inte helt nytt, det togs i bruk 1978 vilket inte är så långt efter Vietnamkrigets slut. Sen vet jag inte vilken tid just dom screenshotsen utspelar sig i men jag antar att det är efter Vietnamkriget.

För övrigt är det slarvigt av de designers som jobbat med AUGen med tanke på att det främre greppet går att vika in så om de bara var lata och inte orkade göra modeller som håller i det vanliga hantaget så är det enkelt att lägga till en lite plastbit under pipan.

/P

Utspelar sig inte Black Ops mellan 1959-75? Eller blandar jag ihop det med något annat angående Black Ops? Anyways, det här med prototyper och slarvigt gjorda vapen skulle vara något tydligare ifall det gjorde.

Njae, saxat:

Call of Duty: Black Ops is set during the Cold War.[16] Players take the role of black ops operators involved in missions behind enemy lines, taking place in various locations such as the Ural Mountains and Vietnam.

Kalla kriget sträcker sig fram till Sovjetunionens fall 1991 så hypotetiskt skulle det kunna vara ända fram tills dess.

Medlem

Grafiken är väl helt hyfsad men det är störande att dom håller alla vapen på exakt samma sätt, ser weird ut.

Medlem

Att cod fortfarande är så populärt är lite sorgligt. Föredrar spel där du måste vara duktigt för att skjuta någon.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Att cod fortfarande är så populärt är lite sorgligt. Föredrar spel där du måste vara duktigt för att skjuta någon.

AhaHH...... Du Tänker alså på GunGame i Css:)


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

1
Skriv svar