The Eye of Judgment-servrar stängs ner

Robot
Medlem
The Eye of Judgment-servrar stängs ner

Fan vad dåligt. Surt för de som nu lagt en massa pengar på det, de borde kompenseras på nått sätt.

Medlem

Äh, servrar lägger dom inte ner för att det är kul, förmodligen spelar folk knappt ens spelet mer och varför skall dom då gå och betala massa pengar för att ha igång ett spel för 100 pers.

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Fan vad dåligt. Surt för de som nu lagt en massa pengar på det, de borde kompenseras på nått sätt.

Någon som läser igenom avtalen när man köper och startar ett spel? Står klart och tydligt vad som gäller.

Medlem

Var det inte detta spelet alla tankade hem scans från internet och printade ut? och därmed piratkopierade allt innehåll? Som att spela Magic fast med hemmagjorda kort.

Medlem
Skrivet av spegelapan:

Var det inte detta spelet alla tankade hem scans från internet och printade ut? och därmed piratkopierade allt innehåll? Som att spela Magic fast med hemmagjorda kort.

Stämmer bra de.
Detta var första spelet min kompis köpte tillsammans med PS3'n plus ett extra "special" deck. Eftersom han var gammal Magic spelare så trodde han det kunde varit coolt.

Och ja, vi hade faktiskt innan dess redan tagit ner flera pack med kort i PDF format. Dessa fungerade dock inte så himla bra men de flesta fungerade att registrera, tror det var utskrifterna som var dåliga. Dock så var det ju, som det nämns, taskig CPU motstånd så det blev rätt kortlivad historia.

Medlem

Mjo, var ju ingen som köpte korten då de fick fint att köra ut på skrivaren.
Vilket gjorde att alla hade alla grymma gubbar i sin kortlek och sålsdes blev det ingen bra mix mellan kortlekar.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Tråkigt för de som spelar det. Själv har jag aldrig hört talas om det. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Har aldrig hört talas om spelet (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oh well, troligen inte så många som spelar det. :-/


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Köpte det när det var nytt. Tror jag spelade det två gånger totalt. Värdelöst.

Medlem
Skrivet av Cane:

Fan vad dåligt. Surt för de som nu lagt en massa pengar på det, de borde kompenseras på nått sätt.

Läs avtalen, dessutom när ett spel vart ute länge så förr eller senare läggs servrarna ner , en vacker dag även CS master servrarna när spelet inte är tillräckligt populärt längre.

1
Skriv svar