Ghost Recon-utvecklarna vill skapa taktisk shooter

Medlem

saknas bara ett nytt delta force


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Kiriakis:

Antar att det kommande Rainbow 6 spelet inte kommer va så taktiskt då..

Rainbow six har inte varit ett dugg taktiskt sedan Raven Shield.

Medlem

Ett Raven Shield 2 hade varit underbart


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vill ha detta!

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

om de får det hyfsat realistiskt så är det ett givet ökp från mig då man har fina minnen från Raven shield och Ghost recon 1

Raven Shield was da shit

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Pyro.:

"Ghost Recon-utvecklarna vill skapa taktisk shooter"

made me lol.

Läs nyheten igen eller så är du får ung för att ha upplevt de äldre Rainbow Six och Ghost Recon spelen.

"Ghost Recon-utvecklarna vill skapa taktisk shooter" låter för mig som om "CoD-utvecklarna vill skapa en action shooter ", well duh, vilket jag tyckte var roligt när jag nyss vaknat. Men man får ju tolka allt som man vill, det är vad internet är för. Och jag är inte för ung för att ha spelat Rainbow Six & Ghost Recon :).

Medlem
Skrivet av Pyro.:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Pyro.:

"Ghost Recon-utvecklarna vill skapa taktisk shooter"

made me lol.

Läs nyheten igen eller så är du får ung för att ha upplevt de äldre Rainbow Six och Ghost Recon spelen.

"Ghost Recon-utvecklarna vill skapa taktisk shooter" låter för mig som om "CoD-utvecklarna vill skapa en action shooter ", well duh, vilket jag tyckte var roligt när jag nyss vaknat. Men man får ju tolka allt som man vill, det är vad internet är för. Och jag är inte för ung för att ha spelat Rainbow Six & Ghost Recon :).

Du får 10/10 för den räddningen.

Medlem

Mer svenska insatts kvinnor för folket! Raven Shield ftw!


signatur

Nämen!

Medlem

Spännande! Satan vad man har nött Rainbow Six och Ghost Recon, har alla klassikerna här i bokhyllan bredvid mig. Mys!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ghost recon var riktigt trevligt

Medlem

Oja, Raven Shield har man många goa minnen ifrån. Gick självklart in med Quake-mentalitet och fick betala priset. Få gånger jag blivit så nöjd som när jag klarade uppdrag utan att förlora några soldater.
Hmm, var är nu skivorna...

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av inifex:
Skrivet av chopper:

Verkar som man slipper "run and gun" i spelet.
Så nu ökade mitt intresse
Undrar hur det blir när man dör? DÖD ute på kartan spawna i basen kanske?
Vilket fall så låter detta intressant Då en utveckling mot run and gun är välkommet.

Dör du så får du snällt vänta tills rundan är slut.

Jo jag vet men lite tråkigt om rundan blir lång..

Nej, inte om det finns vettiga funktioner för att sitta som spectator. Tycker det var ett av de där härliga momenten i de spelen också.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av inifex:
Skrivet av chopper:

Verkar som man slipper "run and gun" i spelet.
Så nu ökade mitt intresse
Undrar hur det blir när man dör? DÖD ute på kartan spawna i basen kanske?
Vilket fall så låter detta intressant Då en utveckling mot run and gun är välkommet.

Dör du så får du snällt vänta tills rundan är slut.

Jo jag vet men lite tråkigt om rundan blir lång..

Enkelt.
Dö inte bara

Medlem

Gammal och bitter som man är så förhåller jag mig skeptisk, men om de faktiskt uppfyller sina löften och gör det lika bra som R6 och R6: Rogue Spear var back in the day så blir jag lycklig. Det satt man och nötte i coop med klasskamraterna i datorsalen på gymnasiet. Svårt var det, men oh så tillfredsställande när man gjorde upp en plan och fullföljde den till punkt och pricka.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Gammal och bitter som man är så förhåller jag mig skeptisk, men om de faktiskt uppfyller sina löften och gör det lika bra som R6 och R6: Rogue Spear var back in the day så blir jag lycklig. Det satt man och nötte i coop med klasskamraterna i datorsalen på gymnasiet. Svårt var det, men oh så tillfredsställande när man gjorde upp en plan och fullföljde den till punkt och pricka.

Jovisst, men även om spelet bara blir hälften så bra som klassikerna så slår det det mesta på dagens marknad. Ett steg i rätt riktning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Spelade Arma 2 i en militär simulator klan som bestod till hälften av brittiska marin soldater och falskärmsjägare.
Det gav mig en ny förståelse om taktik i spelsammanhang. Som exempel tog det 4 veckor av intensiv träning innan man blev insläppt i klanen, sedan var det forsatt träning 2 dagar i veckan (radio, strid i bebyggelse patrull, nav, fordon, Halo hopp osv) + operationer på helgerna.

Underbara minnen, I vilket fall så stödjer jag spel utveckling i denna riktning. Kul att se.

Medlem

Först Takedown och nu detta. Ja, jag vill utan tvekan ha ett nytt spel som är som RavenShield eller de tidigare spelen i serien. Hoppas verkligen detta blir av=).

Medlem
Skrivet av Pyro.:

"Ghost Recon-utvecklarna vill skapa taktisk shooter"

made me lol.

Det tråkiga är att alltför många utvecklare har använt sig av denna benämning på sina spel, de som däremot spelat de tidigare delarna i GR och RS (samt även Swat) vet att detta bara är billigt PR-snack.

Medlem
Skrivet av Helbert:
Skrivet av chopper:
Skrivet av inifex:
Skrivet av chopper:

Verkar som man slipper "run and gun" i spelet.
Så nu ökade mitt intresse
Undrar hur det blir när man dör? DÖD ute på kartan spawna i basen kanske?
Vilket fall så låter detta intressant Då en utveckling mot run and gun är välkommet.

Dör du så får du snällt vänta tills rundan är slut.

Jo jag vet men lite tråkigt om rundan blir lång..

Enkelt.
Dö inte bara

Bra ide.. Ska jobba på det.:) Men när jag dör så är det alltid i början o jag gillar inte o bara titta. he he


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Detta vore ju KUNG!

Medlem

$50 i potten för min del. Hoppas det blir av!

12
Skriv svar