Medlem
LockerZ

LockerZ är en sida som endast personer med en invite kan vara medlem på. Som medlem kan man tjäna poäng genom att bara logga in varje dag, titta på korta filmklipp och svara på en daglig fråga. För de poängen du tjänar kan du beställa varor som finns på deras sida, tex spel, ipod, spelkonsoler, mac datorer, paypal värdecheckar osv. Tyvärr verkar det som om man inte kan få sina grejer när som helst utan dom verkar ha att dom typ månadsvis tar emot beställningar, sen tillkommer ju leveranstid också. Sidan har över 60.000 aktiva medlemmar och fler lär det nog bli;)

Jag var väldigt skeptiskt mot den här sidan men efter att ha kollat runt med hjälp av google hittade jag personer som verkligen hade fått sina grejer(bildbevis på papper från avsändaren och på varan). Så jag lyckades få tag på en invite och har bara idag tjänat 20 PTZ, ett spel kostar 100 PTZ. Så det är lätt förtjänta grejer man kan få!

Om ni vill ha en invite skicka eran email adress i ett PM till mig. Kom ihåg att fylla i era riktiga namn och sånt på sidan för att kunna få era grejer och inte bli bannade:) Jag har redan skickat iväg några invites på pcgamers forum och tänkte att det kanske finns några här som också vill ha invites.

När ni fått erat mail, kom ihåg att kolla i skräpposten!

Medlem
Medlem

Asså det verkar som reklam och ja det är det väl delvis men det här är bara en fråga om nån vill ha en invite. På pcgamer började jag bara berätta om att jag var medlem där och folk ville ha invites så jag tänkte bara om någon var intresserad men om moderaterna inte tycker att det är okej är det bara att låsa:)

1
Skriv svar