Stor Steam-rea
Call of duty pack för 28euro ser ju helt klart intressant ut, dock vill jag egentligen bara åt WaW dock så lite synd att WaW självt kostar mer än alla 5 CoD spel. (mw2 är inte cod.)
EDIT: Aja det blir ett köp iallafall, 28euro för 5st CoD spel är fan sjukt billigt. Jag får stå ut med att äga CoD 4 x2 Får ge bort det andra till en polare eller nåt
Call of duty pack för 28euro ser ju helt klart intressant ut, dock vill jag egentligen bara åt WaW dock så lite synd att WaW självt kostar mer än alla 5 CoD spel. (mw2 är inte cod.)
EDIT: Aja det blir ett köp iallafall, 28euro för 5st CoD spel är fan sjukt billigt. Jag får stå ut med att äga CoD 4 x2 Får ge bort det andra till en polare eller nåt
Kan man ge bort ett spel ur ett paket?
Wai
Nej. Men jag ger bort det jag redan har (har det på skiva) mina stats har försvunnit eftersom jag bytte dator ändå så spelar ingen roll, får börja om från 0 i vilket fall
köpte cod packet och operation flashpoint 2
sweeeeeet!
hade redan cod 4 köpt på skiva men det får man väl ge bort till någon
Man kunde iaf ge Half-life 2 när man köpte orange box om man redan hade HL2.
Okej, najs najs.. blir väll att kolla upp det lite mer och sen köpa ett paket
Tyvärr får man inte dubbletter numer. Verkar bara ha varit så med HL2.
Köpte nämligen Beyond Good and Evil för nåt tag sedan och sen även ett Ubisoft-paket innehållande bl.a. det spelet men jag fick ingen dubblett.
Finns fler källor i den här tråden.