Testa Sniper: Ghost Warrior

Medlem

Ehmm... länken funkar inte för mig...

Medlem

Inte lite många osynliga väggar...

Inaktiv

Det kändes rätt ok i början men i slutet stod det klart att det har för mycket räls och konsol känsla över sig. Det kan fortfarande vara ett OK spel men skall man spela prickskytt så vill jag ha ett mål som jag får planera fritt var det skall bekämpas.

Inaktiv

Arkad-känsla. Man växlar inte vapen under 1 sek IRL. Korkad och förutsägbar AI. Man kan lämna ett spår av lik efter sig utan att någon tar notis om det. Vid eldöppnande vänder sig fi om på en millisekund och besvarar elden direkt - givetvis mitt i prick. Utdaterad grafik. Riktigt uselt rent allmänt. Ack vad jag saknar gamla hederliga stridssimulatorer typ OPF.

Medlem

Det här spelet var superbra Äntligen ett riktigt smygarspel! Riktigt härlig känsla att skjuta folk xD Men allvarligt, jag längtar till släppet nu, i rtiktiga version finns ju enterhake och allt möjligt..

Skrivet av HK47:
Skrivet av Annanaz:

och fattade inte riktigt slutet, han som tog skivan och gick iväg varu i samma lag som fienderna, och fienderna var ju med på att han skulle få disken, så vrf sköt dem mot en från första början?

Om du var i fientligt territorium och skulle hämta det, skulle inte du tycka det var konstigt om din spotter sa att fienderna var polare? Eller att dem inte sköt mot dig?

Tror spelet har potential, inget topp-spel dock.

Eller så var han inte med varken fi eller dig utan var med i samma lag som dig fast i hemlighet ville han sno informationen själv (högst troligt så är det ofta i actionfilmer):P


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ja j**lar va tufft! Nytt favoritspel på G

Medlem

Helt okej spel. Fullt av orealistiska aspekter, men på samma sätt som Call of Duty är det bara ta det för vad det är: En arkadactionshooter, fast den här mer fokuserad på smyg.

Lite tråkigt med de otroligt små avstånden, men om de vill att spelet ska se så snyggt ut som det gör så är det ju ett måste med små (eller iaf trånga) banor av prestandaskäl.

Det kanske t.o.m. blir att införskaffa efter sommarn då man har lite pengar.

@Annanaz
Förmodligen var hela fiendesidan inte med på att bli av med sin information. Snarare att några officerare på den sidan tänker deala lite på sidan av, och använde en själv som verktyg för att maskera att det var de som snodde informationen.

Medlem

Provade, men det var inget för mig. Kanske lite wookies från BFBC2 emigrerar?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Provade, men det var inget för mig. Kanske lite wookies från BFBC2 emigrerar?

Hahahaha! Det hoppas jag definitivt på. Är iofs bara glad om det är för mycket wookies på fiendesidan (assault med 40mm smoke ftw), men wookies vinner aldrig en match, och har man för många på den egna sidan är det garanterad förlust.

Medlem

Kan inte öppna filen...

Hur öppnar jag lättast zip??

// Ejka

Medlem

Fick ett error under installationen och sen när jag starta det var skärmen bara svart, får se om jag lyckas lösa det ^^,


signatur

Jag är fan bäst!

Inaktiv

endy

Precis samma sak hände mig. Har för mig att felmeddelandet hade nåt att göra med Directx om jag minns det rätt. Jag har ett Nvidia kort med senaste drivaren. Man kanske måste lägga in en nyare version av directx ? Har faktiskt inte provat det. Annars så vet jag inte vad felet skulle kunna vara.

Edit*

Kör med win7 64 som OS


signatur

C2D 2.13GHz / 4GB DDR2 5300/ 8800GTS 640MB/ HD 2xSamsung 500GB Sata2/ 22"Samsung 226BW.

Medlem

Inte för mig heller... Hur gör man?

Medlem

Jopp. Installera nytt DirectX manuellt. Installern är gjord för att automatiskt installera det, men filerna förljer inte med till demot, därav felmeddelandet.

Medlem

Vad behöver jag för att öppna det?

Medlem

Hur öppnar man den?

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Preath:

Demot sög för att jag satt helt osynligt till för någon fiende, ingen kunde någonsin sett mej. Endå tickar den där mätaren upp och dem börjar skjuta på mej. Helt otroligt.

Du trodde säkert buskar etc. gömmer dig.

Det gör dom inte. :crazy:

Ja precis, näe verkligen inte. AI har ju alltid haft ett tydligt beteende för att visa att dem kan se genom väggar. Aimbot och wallhack så det skriker om det.

Medlem

Det var som sagt bara att ignorera felmeddelandet, demot fungerar bra ändå. Jag tyckte det var ett kul demo för att vara ett B-spel. Kan mycket väl tänka mig att köpa det om det släpps till budgetpris, dvs max 250 kr.

12
Skriv svar