Brink försenas till 2011

Robot
Medlem
Brink försenas till 2011


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Medlem
Medlem


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Woa, släppa det nästa år är alldeles för sent för denna titel. Den titeln måste släppas fortfarande som den är någerlunda varm i buzzet och att spelet fortfarande ska kännas fräscht, 2011 tror jag att intresset lär dala lite för att hur man än vänder och vrider på det börjar motorn visa sina hål i kanterna och Rage är ju i görningen för 2011 vilket också gör att de sätter spelet i en dålig position.

Medlem

NOOOOOOOOOOOO!!! NO GOD, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! :evil:


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Inaktiv

Happ... får man väl spela wow ett tag till då


signatur

äldre än dig!

it is sad day

Medlem

Jaha... Det är ju bra om spelarna får reda på varför spelet försenas så att man kan acceptera det istället för att bestämma sig för att inte köpa det.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

aja, gör ett bättre spel nu då bara så.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Medlem

Tråkigt, men det visar ju bara att de bryr sig om att få ut ett BRA spel. Sånt gillar vi.

Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
Ett av spelen man sett fram emot.. Vad ska man lira tills dess? Lola Inside? 3dsexvilla? :'(

Medlem

Precis, vi får vänta ett tag till...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar