Sony om The Last Guardians frånvaro

Robot
Inaktiv
Sony om The Last Guardians frånvaro

Dålig bortförklaring på ett spel som hade varit intressant att se mer av. Möjligt att det tas upp något senare under E3 kanske?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

dels e ja besviken på att vi inte fick last guardian, men jag är ännu mer besviken på frånvaron av Ico & shadow of the colossus HD och psp2.

Tyckte inte sony hade någonting att komma med alls förutom spel vi sett o spelat innan flera 100ggr.

Tycker däremot att kinetic såg bra ut, men skulle aldrig byta ut min xbox kontroll mot att köra utan kontroll. Bästa är att kombinera xbox kontrollen med Kinetic, typ kasta granat med handen och titta genom hörn genom att röra kroppen, men ha styrningen med kontrollen.


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Blev rätt paff när Sonys presskonferens va över utan att ha visat The Last Guardians. Förmodligen lär de släppas hösten/vintern 2011 och lär visas på nästa E3.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Blev rätt paff när Sonys presskonferens va över utan att ha visat The Last Guardians. Förmodligen lär de släppas hösten/vintern 2011 och lär visas på nästa E3.

nu lugnar vi ner oss litegrann. jag tror definitivt inte att spelet kommer släppas så sent. jag tror på en sen 2010 release eller en tidig 2011 release. inom första kvartalet. vi lär se något på TGS som är i september, eller GDC som är i augusti.

Medlem

Sluta gnälla så mycket och istället var glad att SONY ser till att prioritera högsta kvalité ist för stressa ut spelet. Vi har en miljard spel att spela tills Last Guardian kommer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

"vi vill skeppa ett spel när vi känner att det är redo. När det är helt färdigställt och när det är redo."

Det förstår man, spelet ska tävla om uppmärksamhet med hur mycket som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förstår inte varför dom skall vara obligerade att visa spelet om det inte är i ett skick som passas att visas upp. Fortsätt snickra i lugn och ro.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Mahone:

Blev rätt paff när Sonys presskonferens va över utan att ha visat The Last Guardians. Förmodligen lär de släppas hösten/vintern 2011 och lär visas på nästa E3.

nu lugnar vi ner oss litegrann. jag tror definitivt inte att spelet kommer släppas så sent. jag tror på en sen 2010 release eller en tidig 2011 release. inom första kvartalet. vi lär se något på TGS som är i september, eller GDC som är i augusti.

sen 2010 release och dom har inte ens visat gameplay än? Det kan du nog fetglömma. Jag tror också på sen 2011 release.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar