Nytt från Square Enix - Mindjack

Robot
Medlem
Nytt från Square Enix - Mindjack

OMG. Han som har speakerrösten borde fan aldrig få ett till sådant jobb. Nog den sämsta rösten jag hört på länge.
Annars verka väl spelet sådär, nyheten lät mer intressant än videon.

Medlem
Skrivet av Håkan:

OMG. Han som har speakerrösten borde fan aldrig få ett till sådant jobb. Nog den sämsta rösten jag hört på länge.
Annars verka väl spelet sådär, nyheten lät mer intressant än videon.

Låter lite som announcern i Soul Calibur, funkar inget vidare som speakerröst tydligen.

Konceptet verkade neat, men spelet ser ut som ännu ett generic shooter man skulle kunna vara utan.

Inaktiv

luktar väldigt mycket ghost in the shell...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Kanske blir något när det är billigt. Ser inte speciellt bra ut, men jag är svag för cyberpunkliknande spel.

Medlem

Oj vad cheesy! Känns som ett Gears of War med mind control gimmick.

Medlem

De första som slog mig var också Soul Calibur narratorn. Spelet i sig ser fruktansvärt risigt ut...

Medlem

Blir nog inget köp till detta. Men sen kan man ju inte heller säga att trailern visade hur spelet planerar att stå ut (fick se några "mindjacks" men knappast något ingående) så man ska väl inte säga "Buuu" än.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jämför inte den här med speakern från Soul Calibur. SC-snubben är ju tokbra, den här snubben... inte så mycket.

1
Skriv svar