Orcs Must Die! 2 har releasedatum
Den 30 juni kan du slakta orcher i tusental. Dock inte om du är en Playstation-spelare.
#orcs-must-die, #orcs-must-die-2
Ooh! Ettan är himla underhållande. Detta blir ett köp.
Ja!.. Men hoppas på en bättre sista nivå. Den var typ tråkigast i hela spelet. Inte mycket vidare taktik alls och hade en väldigt sur eftersmak efter att jag hade klarat spelet =P
Öh.. klara spelet? Det gör man rätt snabbt. Det handlar ju rätt mycket om att förbättra sin "high score".
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Ja!.. Men hoppas på en bättre sista nivå. Den var typ tråkigast i hela spelet. Inte mycket vidare taktik alls och hade en väldigt sur eftersmak efter att jag hade klarat spelet =P
Öh.. klara spelet? Det gör man rätt snabbt. Det handlar ju rätt mycket om att förbättra sin "high score".
Jo givetvis! Men sista nivån kommer jag aldrig röra igen!
Offtopic: Du var inte medlem på swebits förut? tycker att jag känner igen ditt namn.
Jo givetvis! Men sista nivån kommer jag aldrig röra igen!
Offtopic: Du var inte medlem på swebits förut? tycker att jag känner igen ditt namn.
Swebit? NEj har aldrig varit där.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.