Årets episka The Old Republic-film

Medlem

BioWare vet hur man hypar ett spel!! Grym trailer

Inaktiv
Skrivet av simulacra:

Det jag har sett av Old Republic hittills så ja, det ser dåligt ut, du kan inte kombinera en episk berättelse med ett MMO...

World of Warcraft

Medlem

Alla Spelare Får Ett Eget Skepp Med Ett Eget Personligt Utrymme, kolla in det som kommer förstöra allt för dom som väljer Sith's.!
http://img816.imageshack.us/img816/5469/skrmklipp79.png

signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

TOR du kan vara första riktiga motståndaren till WoW!

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av linkan18:

Alla Spelare Får Ett Eget Skepp Med Ett Eget Personligt Utrymme, kolla in det som kommer förstöra allt för dom som väljer Sith's.!
http://img816.imageshack.us/img816/5469/skrmklipp79.png

Du måste för fan skämta med mig alltså ta dig själv i kragen nu och väx upp för fan, suck.

Medlem
Skrivet av Warwick:

STARWARSGASM

NO shizt!

fan vad jag längtar nu! önskar nästan att jag inte såg trailern haha

signatur

Suup homie

Medlem

Da capo! Är inte det minsta intresserad av spelet, men rullarna är inte duma dom.

Inaktiv

Snacka om välgjord trailer. Märks att två stora bolag satt tänderna i detta.

Medlem

Jediordern har visst inkluderat Street Fighter i sina träningsprogram.

Hadouken!

Medlem

Grymmt nice trailer! Förutom att det va störtlöjligt att en sith skulle få spö av en jedi och en soldat. Dark side FTW!
Jag tror inte dom kan gora någonting med spelet som skulle få mig att vilja spela för den goda sidan

Medlem
Skrivet av Kinne:

Grymmt nice trailer! Förutom att det va störtlöjligt att en sith skulle få spö av en jedi och en soldat. Dark side FTW!
Jag tror inte dom kan gora någonting med spelet som skulle få mig att vilja spela för den goda sidan

Tror du ändrar dej nu, http://img816.imageshack.us/img816/5469/skrmklipp79.png

signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Fattar inte varför man inte satsar på fler raser.. Detta spel kommer säkert bli kul ändå men liksom jag vill inte spela human paladin om jag spelar WoW.. Varför fattar inte spelindustrin att folk vill ha RASER? *suck*

Medlem

Strong is the force with this one.

Skrivet av Boomer:

Gör en film istället för detta skitspelet.

Tänkte samma sak.

Medlem
Medlem

Ascoolt men har ju egentligen inget med spelet att göra. Eftersom det med största sannorlikhet inte kommer se ut som på trailern när man spelar hade jag mycket mycket heldre sett gameplay. Men självklart som många sagt va ju trailern asball. Men den säger nada om spelet vilket är tråkigt

Medlem

Sjukt snyggt! Jag är bara enormt tveksam mot spelet.

Medlem

Sinnessjukt snygg trailer! Ge oss en film i samma stuk nu 8)

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av Boomer:

Gör en film istället för detta skitspelet.

Japp vill se en film och det nu

Lär ju vara 1000000 gånger bättre än clone wars (och ja jag vet att cw är för barn)

Medlem

Äntligen lite Sith-whooping!

Medlem

den här trailern trots att den va ganska klyschig tillfredställde mig sjukt mycke mer än episod 1,2 och 3, nu när ja ser på de så märker ja ännu mer hur Lucas lyckades helt ta bort all häftighet ur star wars me dom nya filmerna

Medlem

Star Wars blir alltid så jäkla episkt! Det blir nog nästan att spela som Republic om man skaffar sig spelet

signatur

Game long and prosper

Medlem

E3 kan sluta nu för jag är nöjd
Denna var i klass med första, då inräknad att den första är bättre pga överraskningsmomentet som den här aldrig kunde nå.

Trailers är inte som spelet. Dock de som vet vad TOR innehåller vet också att allt som är bra med mmo-spel finns med, plus mer. Så det är svårt för dem att misslyckas.

Medlem

Väldigt snygg gjord

Medlem

Unleashed trailern va tuffare ;). Med det sagt menar jag inte att denna va kass - båda underbara men jag tyckte Unleashed va snäppet vassare.

Som någon annan sa, hur vågar FZ kalla den "högupplösta" filmen för just högupplöst?

Inaktiv

SAmma sak med Warhammer Online. Skit bra trailer men dåligt spel sen.
World Of Warcraft! <3

Medlem

Shit pommes!

signatur

Meep!

Medlem

wow, ge mig en långfilm i den andan!

Medlem

Wow vilken bomb till film av bioware!

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

supernijse! tror faktiskt detta spelet blir episkt om alla woware håller sig undan.

Medlem
123
Skriv svar