Force Unleashed 2 på cinematisk rulle

Medlem

Trailern va så grymt bra att dom borde göra en film av den : o
som inte behöver ha nåt med dom andra filmerna att göra ( så inte fansen blir tokiga )

Medlem

Väldigt snyggt gjort, men jag förstår inte riktigt storyn. Vader är väldigt nöjd med killen, men han har "ingen användning" för honom längre. Är det motiv att döda en (förmodligen) duktig sith-snubbe? Räcker inte maten på dödsstjärnan eller?
Sen är Vader dum nog att låta ett gäng stormtroopers stå för avrättningen. Det är ju dukat för misslyckande.
Plus en massa annat som kändes överdrivet... men men, det blir säkert ett bra spel

Medlem

hahahah Fjollboll,


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

Ge oss ett nytt Jedi Knight istället för den här dåliga God of War-kopian.

Medlem

Crush va inte med i ettan, fet trailer dock man blir ju peppad!

Bättre än hela Avatar-filmen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Geetcher:

Inget gör sig bättre som CGI än Star Wars.

What he said ^

Underbar trailer. Jag blev less på ettan efter nån timme. Kan ju alltid hoppas på att tvåan är bättre.

Medlem

Jäklar vilken grym trailer! Måste ha!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Vad är det med Star Wars som gör så att det jämt får en sån enorm "Vill ha"-stämpel?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Vad är det med Star Wars som gör så att det jämt får en sån enorm "Vill ha"-stämpel?

Helt hopplöst, få saker skapar ett sånt sug.

Medlem

Hoppas det kommer till Pc som det första spelet gjorde!

Medlem

Jaja, de lär mjölka denna produkt så länge det går och sedan måste han dö... annars pajar resten av filmerna

Medlem

Ettan var för de mesta ganska bra, dock vissa tråkiga saker Hoppas tvåan blir bättre

Medlem

Fantastisk trailer.

Medlem

Det var inget som kändes direkt nytt men ändå kom jag att tänka på de första Star Wars filmerna när jag såg början av trailern.

Medlem

There is always a bigger fish...

Medlem
Skrivet av Poggeskelter:

Hoppas det kommer till Pc som det första spelet gjorde!

Om du ser slutet av trailern så står det "Games for Windows". Det var Lucasarts sista bekräftelse att TFU2 kommer till PC, och den kommer "Samtidigt!" som till de andra konsolerna.

Medlem

Trailern var grymt bra som d2004 sade, och håller helt med, det här vill jag se på film!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Wilfer88:
Skrivet av Poggeskelter:

Hoppas det kommer till Pc som det första spelet gjorde!

Om du ser slutet av trailern så står det "Games for Windows". Det var Lucasarts sista bekräftelse att TFU2 kommer till PC, och den kommer "Samtidigt!" som till de andra konsolerna.

Så färgen på rubrik är alltså felaktig, skärpning fz:evil:

annarsså var filmen hyfsat välgjord fast med lite märklig handling som några varit inne på.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

12
Skriv svar