Spel vi ser fram emot år 2010

Inaktiv
Medlem

Duke Nukem Forever

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Duke Nukem Forever

Hoppas går ju

Medlem

Mass Effect 2 och Star Wars: The Old Republic( hoppas ).
AvP 3 också.

Medlem

Mass Effect 2
Dead Rising 2
God of War 3
Final Fantasy 13
The Last Guardian (Project Trico)


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Vad är det för fel på uppföljare?
Varför förstöra ett vinnande koncept?
Dessutom är en stor majoritet av spelen som kommer uppföljare.

Det enda sättet man kan förstöra ett vinnande koncept är att få folk trötta på konceptet igenom att släppa en uppföljare utan substans eller förbättring.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

vad hände med diablo 3 som skulle komma till hösten?


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Notera även hur få uppföljare jag köper. Det gör mig till en överlägsen person. Max Payne 3? Bioshock 2? Mass Effect 2? Splinter Cell 7? Vad är det för fel på er?

jag skulle nog klassa det här som din klassiska ironi utan smileys. Tyvärr så funkar den inte på ett forum om folk inte känner igen dig eller att du väljer förolämpningsironi utan att folk hakat på din ironiska sida sen tidigare.
Det värsta med det här är att du gör det på väldigt många trådar och det är som du trashar det för dig själv, typ att det är dags att byta nick och börja om från början, men det går att lösa på andra sätt om du tar till dig några förslag. Finns säkert bättre, men som första steg är dessa mina tankar:
1. försök hitta samvaro, kom in i forumet som en vän istället (1b) för en attackerande figur (1a)
1a. är du duktig går det att gå den här vägen också, men det kräver viss specialkompetens. Säg om du och jag vill ansöka till Säpo, det betyder inte att vi är Säpo idag eller hur? Bäst att följa upp om du är den typen av person, men då måste du VARA Säpo...
Detta kan möjligen leda till mer utanförskap men ge dig tillfredsställelse.

1b. Chilla, personangrepp och den humor som du använder fungerar inte generellt på det här forumet, finns ingen som drar upp smilbanden när du "skämtar". Bara ge upp och visa upp riktiga theHarmlessWarrior. Finns inget att förlora, du riskerar noll mot 1a.

2. bygg upp någon utav dem och trivs som en del av gemenskapen men betänk alternativen som jag presenterade, de är riktade till just dig.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Det där var ingen ironi och jag kan förklara varför uppföljare är dåliga. Jag låtsas inte ogilla tex ostmjuk. Jag genuint hatar honom:). Dessutom finns det alltid en som dör av skratt när någon lackar. Skärskillt när de vet att jag har fel men inte kan argumentera emot. Men tack för att du försöker. Jag ska sluta snart.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

God of War 3
Battlefield: Bad Company 2
Bayonetta
Dante's Inferno
Kingdom Hearts: Birth by sleep


signatur

Rawr

12
Skriv svar