Fotbolls-VM 2010

Medlem

Jävligt kul att se faktiskt, blev lite kär (som den sanna kommunist jag är). Passningsspelet och lugnet runt egna straffområdet tyder på en säkerhet som inte många lag har visat hittills. Riktigt imponerad. Hoppas att de kan hålla upp det under hela VM.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Obestridbara bevis för bjosarns kommunistkoppling, vänsterkramaren älskar det största(lol) kommunistiska landet i världen och kommer troligen gå ut på stan och bete sig som AFA ikväll.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Oväsendet är ju helt outhärdligt!


signatur

Allah är stor men jag har större

MFC
Medlem
Skrivet av Klfh:

Fasen, det är bra drag i Nordkorea... De känns nästan vassare än Brasilien till och från nu. Kul att se!

Ja man blir impad att ett lag rankat 105a kan göra så bra ifrån sig.

Fast vad sysslar Brasilien med? När de anfaller påminner de om Örebro SK anno 2003 (citerar SR: "Örebro anfaller med 8 man i eget straffområde").


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Du har rättigheter till att vara helt tyst för allt du säger kan och kommer användas mot dig.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

You're under arrest for being a communist!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Vänligen deportera bjosarn till Nord-korea.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

MFC
Medlem
Skrivet av Greger:

Du har rättigheter till att vara helt tyst för allt du säger kan och kommer användas mot dig.

I CAN HAZ URE EERZ DESTROYD


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Greger:

Du har rättigheter till att vara helt tyst för allt du säger kan och kommer användas mot dig.

http://www.zam-magazine.nl/blog/wp-content/uploads/2009/06/vu...

I CAN HAZ URE EERZ DESTROYD


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Wow, helt svettig.
Underhållande match, och skönt att Nordkorea fick lägga mål (jävlar vilken muskulös kropp han hade också!). Ska bli intressant att se dem i de andra matcherna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

MFC
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Wow, helt svettig.
Underhållande match, och skönt att Nordkorea fick lägga mål (jävlar vilken muskulös kropp han hade också!). Ska bli intressant att se dem i de andra matcherna.

Ja Brasilien förtjänade inte mer än oavgjort! Uselt spel i första halvlek och frågan är om ett lag som Brasilien får problem mot N. Korea, vad kan vi förvänta oss från andra lagen (LOL)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av v1ctory:

Ljudet avstängt på tv:n + Radio sporten ----> En lyckad fotbollseftermiddag!

Fördröjningen då? Iaf. har jag en sådan.

För mig fungerade det med en inspelningsbar digitalbox och lite trixande med timingen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

MFC
Medlem

här är kvällens höjdpunkt!

Skrivet av Bajsbladet:

Anita Enmark hade precis sett klart på VM-fotbollen när jordskalvet inträffade.

– Vi var så glada att det gått bra för Nordkorea. Vi trodde det var en stridsvagn. Det skakade ordentligt säger hon.

Tänk vad som hade hänt om Nord Korea vunnit!

FTW!!!1!1!

Källa:
[http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7308589.ab]


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

...Och där tappade jag den strimma hopp jag hade för mänskligheten, tack Anita Enmark, jag hoppas nu innerligt att en stridsvagn krossar hennes hem (och med fördel Anita likaså).


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag tyckte nog att N-korea förtjänade en pinne iaf. Sällan man ser så stabilt försvarsspel och inspirerande passningsspel från samma lag. Dessutom tycker jag att han Jong, eller vad han nu hette, nummer 9 i N-korea borde fått smälla dit ett mål också. Underbarn inställning i varje anfall.

Men ska man vara helt krass är väl 2 - 1 inget chockerande resultat på papperet, även om 1-1 eller 0 - 0 hade varit mer rättvist sett till matchbilden.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Chile - Honduras om någon timme, kom igen Chile!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Så jäkla skönt att se spanskarna åka på däng!

MFC
Medlem
Skrivet av Jozo:

Så jäkla skönt att se spanskarna åka på däng!

+1

Fast jag trodde inte Schweiz hade en chans, inte till vinst i varje fall.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Spanien har samma "filma sig till en frispark eller straff"-taktik som italienarna, det syntes tydligt i denna matchen. Hur många gånger la dom sig ner i eller utanför straffområdet denna gången? Fem? Sju? Trist att se, det förstör sporten, men bra att dom inte fick utdelning i alla fall.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Haha. Både spanien och EEEeEEEeeeeeeeee-snubbarna förlorade.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Om resten av VM håller samma underhållningsnivå som dagens matcher så kommer jag att vara nöjd!

Medlem

Det var en bra match mellan frankrike och mexiko, inte tip-top, men underhållande. De andra såg jag inte...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vad härligt att de dåliga domarna äntligen har kommit till VM.
Var längesen senast.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Den där domaren är helt urusel, har aldrig gillat honom när han dömer den spanska ligan heller:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

hur faaAAAN kunde den där idioten ta bort USA's mål? Blir tokig när domare kliver in och avgör matcher ..

MFC
Medlem
Skrivet av zlatandogge:

hur faaAAAN kunde den där idioten ta bort USA's mål? Blir tokig när domare kliver in och avgör matcher ..

Det finns en Martin Hansson i varje domare!

Detta VM är ett märkligt VM. Jag tror det är en kombination av för mycket Coca Cola, Tysktillverkad boll och konstgräs


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Imponeras återigen av Paraguay, utklassade Slovakien. De såg ut som ett div. 5 lag idag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Oh gud italien filmade till sig en straff.
I nästan varje match har jag sett domarn sabba skiten på något sätt.

Medlem

Det var ju det ja sa förut. Filmarnationen nummer ett gjorde det igen. Jävligt tråkig fotboll och synd om Nya Zeeland.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

MFC
Medlem

Italien gör det de är bäst på... haha


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skriv svar