Om krigare och traits i Guild Wars 2
väntar så, kanske men bara kanske så kmr deta faktsit bli ett ''BRA'' Mmorpg spel
*host* warhammer online *host*
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
warhammer online suger purjo.. detta längtar jag som fan efter.. min preorder är 4 år gammal nu
Nej, ett bättre MMO får man leta länge efter...
Säg gärna vad som är dåligt istället för att komma med dumma kommentarer
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Hannu, det är iförsig från väst. ArenaNet grundades av ett par avhoppare från Blizzard, och håller till i Seattle.
Överväger nästan att sälja mina metaltownbiljetter, för att kunna åka ner till Gamescom och lägga vantarna på detta... Min själ däremot, den skulle jag ge bort för en chans att få spela GW2...
Hannu, det är iförsig från väst. ArenaNet grundades av ett par avhoppare från Blizzard, och håller till i Seattle.
Överväger nästan att sälja mina metaltownbiljetter, för att kunna åka ner till Gamescom och lägga vantarna på detta... Min själ däremot, den skulle jag ge bort för en chans att få spela GW2...
ArenaNet ägs förvisso av NCSoft just nu värt att nämna. Nu är de inte enbart deras publisher. Men vist development teamet är inte asiater utan de är nästan de samma några som har hoppat av förvisso.
Skulle bli förvånad om det släpps i år...