Rykte: Valve släpper Duke Nukem Forever?

Inaktiv

Är ju iaf inte dementerat än


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Mikzarn:

Nukem, T2, EA, Source^2 i en och samma bild som nyhete på någon random skitsida. Nä, ge oss något mer tillförlitligt.

Vet inte varför valvesoftware.com är "någon random skitsida" men visst, Valves egna sida är en riktig pissida som man aldrig kan lita på.

P.S. Jag säger verkligen inte att denna nyhet är sanning.

Bilden kommer från steamunpowered. Tänk.

Enligt nyheten (som visserligen kan vara väldigt dåligt formulerad men det är detta den säger) så uppdaterades Valvesoftware.com och denna bilden dök upp under en kort tid. Steamunpowered var bara de som SKREV om bilden.

Läs?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Suit_pee:

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Iof är han ju där om du haxxar lite... sen om själva grundbilden är fake är väll en annan femma

Pilla med Levels och Color balance om ni har PS

Medlem
Skrivet av Arre:
Skrivet av Suit_pee:

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Iof är han ju där om du haxxar lite... sen om själva grundbilden är fake är väll en annan femma

Pilla med Levels och Color balance om ni har PS

Är annars bara att måla bakgrunden grå/vit med hinken i paint.

Inaktiv

Om det är sant. Hur lång tid skulle det ta innan spelet kom? 2014? -.- Sen lite förseningar på det också.

Medlem

Haha, tänk nu på att de inte använder source1 utan 2. Lägg till 5-6 år så har du release


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

W... T... F...?!?!?!?!?!?

Medlem

ruskigt glad om DNF är ett faktum.. Men hoppas även innerligt att det blir ett fantastiskt spel

Medlem

kan ju bli kul. men är det inte lite sent. sen wizkid som mekat ?. haha . men ser ju redan på orginal bilden att det är ngt sidan om EA loggan. in med den i PS, Hue & Saturation och höj ljusheten så ser man Duke klart. sen om den är fejk eller inte från början vet man aldrig.

Känns ju lagom fejk... finns ju inget på den svarta bilden som tyder på att någonting skulle dölja sig.

Tror någon har skapat ett rykte som bygger på hur Valve gjorde kryptiska meddelande med Prtal 2.

Medlem

jag skiter på mig av pepp om detta är sant


signatur

http://open.spotify.com/track/7qbGBzILcodQUth8tqZkLj - norra Europas bästa rock 'n roll!

Medlem

Min teori:

Att det Half life 3 som kommer att släppas, samt att det Gordon Freeman i en speciellt pose som man kan tro att det är DNF.

Men om de släpper DNF, then our chicks are safe

Medlem

är folk både blinda och döva?
"det är bara svart" LÄS för faan vad folk skriver, lr testa själva.
LÄS innan ni spyr ut ord/text.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Äntligen! Kanske man får se DNF någon gån-

"Valve Time"

Helvete också....

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Mikzarn:

Nukem, T2, EA, Source^2 i en och samma bild som nyhet på någon random skitsida. Nä, ge oss något mer tillförlitligt.

Vet inte varför valvesoftware.com är "någon random skitsida" men visst, Valves egna sida är en riktig pissida som man aldrig kan lita på.

P.S. Jag säger verkligen inte att denna nyhet är sanning.

Bilden kommer från steamunpowered. Tänk.

Enligt nyheten (som visserligen kan vara väldigt dåligt formulerad men det är detta den säger) så uppdaterades Valvesoftware.com och denna bilden dök upp under en kort tid. Steamunpowered var bara de som SKREV om bilden.

Läs?

Bilden har aldrig varit uppe på Valvesoftware.com. Steamunpowered skapade/hittade/fick bilden skickat till sig. Och återigen, "Som nyhet på någon random skitsida." Nyheten skrevs ju inte direkt på valvesoftware.com

Avstängd

jag hoppas på trädgårdssimulatorn!

Medlem

Bilden är samma som används till denna: http://www.3drealms.com/duke4/images/gta4duke.jpg
Poster skapad av ett fan. Ursprungsbilden vete sjutton.

Även om man hoppas innerligt på detta så har jag svårt att tro att det skulle vara sant.

Medlem
Medlem

Känslan säger att det är fake, hjärtat vägrar ge upp hoppet dock!

Bara att vänta och se. Spännande hur som, även om det känns extremt otänkbart det hela.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Upp till bevis den 18e isåfall.

Medlem

Skulle vara jäkligt kult.


signatur

Memento Mori

Medlem

Hittade denna bilden postad på ett annat forum.

http://i47.tinypic.com/2j3paw5.jpg

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Mikzarn:

Nukem, T2, EA, Source^2 i en och samma bild som nyhet på någon random skitsida. Nä, ge oss något mer tillförlitligt.

Vet inte varför valvesoftware.com är "någon random skitsida" men visst, Valves egna sida är en riktig pissida som man aldrig kan lita på.

P.S. Jag säger verkligen inte att denna nyhet är sanning.

Bilden kommer från steamunpowered. Tänk.

Enligt nyheten (som visserligen kan vara väldigt dåligt formulerad men det är detta den säger) så uppdaterades Valvesoftware.com och denna bilden dök upp under en kort tid. Steamunpowered var bara de som SKREV om bilden.

Läs?

Bilden har aldrig varit uppe på Valvesoftware.com. Steamunpowered skapade/hittade/fick bilden skickat till sig. Och återigen, "Som nyhet på någon random skitsida." Nyheten skrevs ju inte direkt på valvesoftware.com

Det har jag inte sagt heller men enligt FZs nyhet (som antingen är väldigt dåligt formulerad eller så har skribenten inte vetat hela historien när han skrev den) så kom denna bild upp på Valvesoftware.com och sedan skrev Steam Unpowered om bilden och hade även tagit ett screenshot av sidan.

Och varför du klankar ner på mig för att jag läser FZs nyhet korrekt vet jag inte.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Kom igen nu I always bet on Duke


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Hittade denna bilden postad på ett annat forum.

http://i47.tinypic.com/2j3paw5.jpg

Den har varit postad sisådär 3,4 ggr.

The point is, att personen som gjorde den har failat hårt.

Den så kallade "Smudged shit" är en bit av snubben i bakgrunden, som killen där tydligen har missat.

Lol på bilden,,,,, 4CHAN ftw

Medlem

Kan inte hertigen få vila i frid snart?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Hoppas på en Rickroll den 18e.

Medlem

Vet du vad jag tror??? jag tror att allt detta är en enda stor konspiration gjord av G.W Bush och Obama för att få folk att tro på pysslingar!

Medlem

Inte för att det har något att göra med Duke den allsmäktige men, jag tror ju på att HL3 kommer bli till kännagivet som någon tidigare skrev.

Kan ju inte passa bättre om nu Valve mekat med source 2 motorn en tid, känns lite halvlamt att släppa en episode till tvåan och sedan en helt ny grafikmotor, om nu source 2 loggan stämmer, så tycker jag det finns ganska stora chanser att HL3 kommer i samma veva.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Skriv svar